باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس به آغاز تمرینات همراه با تماس رأی دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تمامی ۲۰ باشگاه‌ لیگ برتر انگلیس به آغاز تمرینات همراه با تماس رأی دادند تا گام مهمی در جهت ازسرگیری بازی‌های باقی‌مانده فصل جاری لیگ برتر انگلیس بردارند. مسابقات لیگ برتر انگلیس از تاریخ ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) در نتیجه شیوع ویروس کرونا در این کشور به حالت تعلیق در آمده است و مسئولان برگزاری این رقابت‌ها در اندیشه از سرگرفتن این رقابت‌ها از ماه آینده میلادی (ژوئن) هستند، هر چند هنوز زمان دقیق برگزاری این بازی‌ها مشخص نیست.

در بیانیه‌ لیگ برتر انگلیس آمده است: «سهامداران لیگ برتر انگلیس، امروز (چهارشنبه) به اتفاق آرا رأی دادند تا تمرینات همراه با تماس را از سربگیرند و گامی دیگر برای شروع مجدد فصل جاری لیگ برتر در صورت ایمن بودن شرایط برای انجام این کار، بردارند. تیم‌ها حال قادر هستند تا به صورت گروهی تمرین کنند و در نبردهای تن به تن شرکت کنند، هر چند تماس‌های غیرضروری باید به حداقل برسد. اولویت لیگ برتر، سلامت و تندرستی تمامی شرکت‌کنندگان در این مسابقات است».

در ادامه این بیانیه آمده است:«پروتکل‌های پزشکی به طور دقیق انجام خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که زمین تمرین امن‌ترین محیط ممکن است و بازیکنان و کارکنان نیز همچنان دو بار در هفته تست کرونا خواهند داد. اجرای مرحله دوم از پروتکل بازگشت به تمرینات پس از مشورت با باشگاه‌ها، بازیکنان، سرمربی‌ها،اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای و اتحادیه مربیان لیگ و دولت مورد توافق قرار گرفت. مذاکرات هم برای از سرگیری بازی‌های باقی‌مانده فصل جاری در جریان است».

در ایتالیا هم تیم‌ها تمرینات همراه با تماس خود را آغاز کرده‌اند و فردا (پنجشنبه) مشخص خواهد شد که بازی‌های باقی‌مانده فصل جاری از چه زمانی می‌تواند آغاز شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )