سرمربی تیم فوتبال داماش گیلانیان از مشکلات مالی این باشگاه برای تست کرونا سخن گفت.

مازیار ربیعی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور اعضای تیم فوتبال داماش گیلانیان در تست‌های کرونا اظهار داشت: امکانات این کار هزینه‌بر است که هنوز در تامین آن موفق نشدیم. هزینه تست‌های پزشکی بالاست و هنوز تست نداده‌ایم، اما به دنبال کارهای آن هستیم تا در روزهای آینده بتوانیم تست‌ها را بگیریم.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه داماش تصریح کرد: داماش باشگاهی خصوصی است و مشکلات مالی دارد. سال‌های گذشته مشکل مالی چندانی نداشتیم، اما امسال این مشکلات ایجاد شده است.

سرمربی داماش گیلانیان با اشاره به ابتلای بازیکنان تیم‌های مختلف به کرونا خاطرنشان کرد: شنیدم بازیکنان برخی تیم‌ها کرونا دارند و نمی‌دانم شرایط مسابقات چگونه خواهد بود. وضعیت کرونا در گیلان بهتر شده، اما خطر همچنان وجود دارد و امیدوارم به بازیکنان آسیب نزند.

ربیعی‌فر در مورد در نظر گرفتن ۳۰ روز فاصله میان آغاز تمرینات و مسابقات تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال به تسنیم گفت: زمان زیادی در نظر گرفته نشده و ما هم چند روز عقب افتادیم. تاکنون تمرین تیمی نداشته‌ایم. برخی تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و می‌دانیم از آنها عقب هستیم.

وی درباره بازگشت بازیکنان داماش به استان گیلان بیان کرد: باشگاه برای اعضای تیم بلیت گرفته و آنها فردا (پنجشنبه) در رشت خواهند بود تا پس از تست‌های کرونا، تمرینات را از سر بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.