هافبک مصدوم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که مسئولان این باشگاه در پاسخ به گلایه‌هایش از مشکلات فعلی، او را به هفته آینده حواله می‌دهند.

مگنو باتیستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط این روزهای خودش اظهار داشت: وضعیت من خیلی سخت است. همه اعضای تیم به جم رفته‌اند، اما من تنها در خانه هستم و شرایط خیلی سختی دارم. نمی‌دانم با چه کسی حرف بزنم و فکر می‌کنم این رفتار با بازیکن حرفه‌ای درست نیست. صاحب‌خانه به من گفت هفت ماه است کرایه نداده‌ام و اگر تا شنبه آینده پول ندهم، باید از خانه بروم.

«اگر زودتر به برزیل می‌رفتم، زودتر برمی‌گشتم و الان خیلی ناراحت هستم.» وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: هفت سال است که در فوتبال ایران حضور دارم و اولین بار است که چنین شرایطی را تجربه می‌کنم. این وضعیت خیلی بد است. روز دوشنبه با سرپرست باشگاه صحبت کردم و او گفت تا پنجشنبه درست می‌شود. حدود ۷۵ روز است که مصدوم هستم و هر هفته به من می‌گویند هفته بعد همه چیز درست می‌شود. من بلیت سفر به برزیل و پول جراحی‌ام را می‌خواهم.

هافبک مصدوم تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران این باشگاه، مقدمات جراحی او را در ایران هم فراهم کرده‌اند یا خیر، خاطرنشان کرد: من می‌خواهم جلسه‌ای داشته باشم، اما چنین اتفاقی رخ نداده است.

باتیستا با اشاره به مشکلات مالی خود به تسنیم گفت: ۴۷ درصد از قراردادم را دریافت کردم و پول جراحی‌ام را هم نگرفته‌ام. منتظر باشگاه هستم و نمی‌دانم آنها چه کار می‌کنند. شش ماه است که پولی نگرفته‌ام. بدون پول چرا به برزیل بروم؟ صاحب‌خانه هر روز می‌گوید باید به او پول بدهم و اگر این کار را نکنم باید خانه را تخلیه کنم. این موضوع را به مدیران باشگاه اطلاع دادم و گفتند همه چیز درست می‌شود، اما اتفاقی رخ نداد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.