باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فعالان حوزه رسانه‌ای در عرصه‌های مختلف با اسم این باشگاه باید نسبت به دریافت مجوز بهره‌برداری از این باشگاه اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، بی‌تردید، پرطرفدارترین تیم، پر مخاطب‌ترین نیز به حساب می‌آید. همین مساله باعث ظهور و حضور رسانه‌های رسمی و غیر رسمی هواداری در عرصه مطبوعاتی و دیجیتال، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شده است.

این باشگاه ضمن ارزش نهادن به فعالیت روزنامه‌ها، سایت‌ها، کانال‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی که در قامت هواداری و حمایت از تیم محبوب خود فعالیت می‌کنند، اعلام و تاکید می‌نماید؛ غیر از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کانال رسمی باشگاه پرسپولیس در تلگرام، صفحات اختصاصی خود در توییتر و اینستاگرام و اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس، هیچ ارگان رسانه‌ای رسمی دیگری در قالب جراید، سایت‌های خبری، کانال‌های تلگرامی، توییتر و اینستاگرام ندارد.

بر همین اساس، همان گونه که در سنوات گذشته در قالب اطلاعیه‌ها و بیانیه‌ها اعلام شده بود، فعالیت رسانه‌ای مکتوب، دیجیتال و صوتی و تصویری یا هر عنوان دیگری تحت نام‌گذاری «پرسپولیس» فقط با دریافت مجوز رسمی از سوی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس، امکانپذیر است و در غیر این صورت، گذر از حقوق قانونی این باشگاه خواهد بود.

بر این اساس، باشگاه پرسپولیس در راستای صیانت از حقوق مادی و معنوی این باشگاه و ساماندهی فضای رسانه‌ای حوزه پرسپولیس، اقدامات حقوقی و قانونی انجام خواهد داد.

ضروری است فعالان حوزه رسانه‌ای در عرصه‌های مختلف با نام «پرسپولیس» نسبت به دریافت مجوز بهره‌برداری از این نام که بر اساس ثبت شرکت‌ها و ثبت علایم تجاری به صورت انحصاری در اختیار این باشگاه است، اقدام نمایند یا نسبت به تغییر نام مبادرت کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )