مصطفی سلیمانی، وکیل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: وضعیت شهر مسجدسلیمان قرمز نیست و می‌توانیم میزبان مسابقات باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی سلیمانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که بازیکنان نفت مسجدسلیمان تست‌های کرونا را انجام داده‌اند یا خیر، اظهار داشت: ما هم مثل دیگر تیم‌ها تمرینات‌مان را می‌خواهیم شروع کنیم و در حال حاضر در تهران هستیم. تست‌ها نیز ظرف امروز و فردا انجام خواهند شد.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود هزینه تست‌های کرونا زیاد است، تصریح کرد: قطعاً هزینه این تست‌ها زیاد است، ولی نمی‌توانیم بدون انجام این تست‌ها وارد مسابقات شویم. واقعاً اگر سازمان لیگ و فدراسیون پزشکی ورزشی در این زمینه کمک کنند که خیلی خوب می‌شود، به نظر من نیمی از تیم‌های لیگ بودجه مشخصی ندارند و به خصوص تیم‌های نفتی با مشکلات مالی مواجه هستند و به دنبال تأمین منابع مالی هستیم تا مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنیم.

سلیمانی در واکنش به این موضوع که اعضای تیم نفت مسجدسلیمان و سرمربی تیم را به هتل راه نداده‌اند، گفت: آقای تارتار که در تهران خانه دارد و به هتل نمی‌آید و بازیکنان و بقیه اعضا هم در هتل مستقر هستند و مشکلی وجود ندارد و فعلاً تمرینات انفرادی را انجام می‌دهند.

وکیل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سؤال که این باشگاه طلب پنج میلیاردی از اداره ورزش و جوانان را دریافت کرده است، خاطرنشان کرد: این پولی است که شرکت نفت به تیم‌های نفتی داده است. چهار میلیارد و ۹۰۰ پرداخت شده است و مبلغ پنج میلیارد و یکصد میلیون تومان باقی مانده است و می‌گویند یکسری موانع قانونی وجود دارد و ما از استاندار و اداره ورزش و جوانان خواهش کردیم که این مشکلات حل و این پول به حساب باشگاه واریز شود و باشگاه بتواند به تعهداتش در قبال اعضای تیم عمل کند.

وی در پاسخ به این سؤال که نفت مسجدسلیمان می‌تواند میزبان مسابقات لیگ باشد یا خیر، گفت: ببینید در تهران ممکن است موارد ابتلا به کرونا روزانه ۶۰۰ یا ۷۰۰ مورد باشد، ولی در مسجدسلیمان شاید هفته‌ای ۲۰ مورد باشد که مشکلی ندارد و وضعیت شهر قرمز نیست. ما مشکلی برای میزبانی نداریم و از لحاظ اسکان هم با مشکلی دست به گریبان نیستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.