مربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید تلاش می‌کنیم در جام حذفی یک نتیجه تاریخی و جاودانه را برای نفت مسجد سلیمان بر جای بگذاریم.

حسین پاشایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت نفتی‌ها اظهار کرد: قرار بود تمرینات تیم از امروز آغاز شود اما به دلیل یک سری هماهنگی‌ها به احتمال زیاد فردا این اردو در تهران برگزار می‌شود و تا رسیدن به شرایط مناسب بدنی و هماهنگی، بازیکنان در اردو حاضر خواهند بود و ممکن است تا شروع مسابقات این اردو ادامه داشته باشد. به هر حال باید تلاش کنیم تا بازیکنان به آمادگی برسند.

او ادامه داد: این را باید بگویم تیم ما از همان ابتدای مساله کرونا تمرینات گروهی نداشت و آقای تارتار به همه بازیکنان برنامه دادند تا به صورت انفرادی تمرین کنند. البته تمرینات انفرادی هیچ‌وقت جای تمرینات گروهی را نمی‌گیرد. منتظریم تا تمرینات شروع شود و از بازیکنان تست بدنی بگیریم و وضعیت‌شان را بررسی کنیم.

مربی نفت مسجد سلیمان درباره مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان گفت: این مساله به من مربوط نمی‌شود اما مدیران تیم در تلاش هستند تا مشکلات تیم حل شود. وقتی وزارت نفت بودجه‌ای به تیم‌های نفتی لیگ برتر تزریق نمی‌کند، وضعیت این تیم‌ها به همین صورت در می‌آید. ورزش فوتبال همیشه به بودجه‌ و امکانات نیاز دارد تا شرایط بهتری فراهم کنیم. باید شرایطی عادلانه بین تیم‌ها برقرار شود و به جز یکی دو تیم، همه تیم‌ها این مشکل را دارند.

او درارزیابی از تیم امسال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: تیم ما این فصل نتایج فوق العاده خوبی گرفت و فراتر از حد انتظار ظاهر شد. با امکاناتی که ما داریم نتایج‌مان قابل تحسین است. تارتار در هرتیمی حضور داشته تاثیرگذار بوده است. در پارس جنوبی بهترین نتایج این تیم را گرفت و اکنون تاثیری که روی نفت گذاشته غیر قابل انکار است. امیدوارم این نتایج ادامه دارد باشد چرا که در موقعیت خوبی قرار داریم.

پاشایی در پایان گفت: با این‌که کار سخت است اما تلاش می‌کنیم در جام حذفی یک نتیجه تاریخی و جاودانه را برای نفت مسجد سلیمان بر جای بگذاریم. البته این اتفاق خوب به شرطی است که مشکلات تیم‌مان حل شود و امیدوارم بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.