پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید باید جوری مسابقات را برگزار کنند که نه به باشگاه‌ها و نه به اعضا و کادر تیم‌ها ضرری وارد شود.

سعید عزیزیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره حواشی ایجاد شده درباره ادامه برگزاری مسابقات فوتبال یا نیمه تمام ماندن آن اظهار کرد: در درجه اول امیدوارم این ویروس از کل دنیا خارج شود و حال مردم و جامعه بهبود پیدا کند. به نظر من باید صبر کنند و سپس لیگ را ادامه دهند. مثلا در لیگ دسته یک اگر تیم اول و دوم به لیگ برتر بیایند در حق تیم سومی که با تیم دوم فقط یک امتیاز فاصله دارد ، اجهاف می‌شود.

او ادامه داد: باید فکری بیاندیشند که تیمی ضرر نکند چرا که می شود بازی‌ها را در یک ماه‌ و نیم تمام کرد. هفته‌های زیادی تا پایان لیگ باقی نمانده است اما در درجه اول دوست داریم همه سلامت باشند و از طرفی هم دوست داریم تیم‌ها متضرر نشوند. به طور مثال خوشه طلایی ساوه که در آن فعالیت دارم، اگر لیگ لغو شود بسیار متضرر خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برخی می گویند می توان مسابقات را پشت درهای بسته برگزار کرد، افزود: تماشاگرها یک پای فوتبال هستند و طبیعتا فوتبال بدون آن‌ها لذت‌بخش نیست اما به هرحال باید چاره‌ای اندیشیده شود. اگر هم لیگ لغو شود، باید صحبت کنند تا حق و حقوق اعضای باشگاه‌ها پرداخت شود.

او درباره وضعیت قراردادهای اعضای باشگاه با توجه به تعطیلی لیگ گفت: اگر بازی‌ها انجام نشود، پرداختی‌ها هم صورت نمی‌گیرد. باشگاه‌ها باید در این حصوص تدبیری بی‌اندیشند چرا که ورزشکاران درآمد خاصی به جز فوتبال ندارند. مخصوصا قراردادهای لیگ یک چراکه درآمدها در این لیگ کم است و اگر هم بخواهند از آن کم کنند که دیگر چیزی باقی نمی‌ماند. در نهایت به نظرم باید جوری مسابقات را برگزار کنند که نه به باشگاه‌ها و نه به اعضا و کادر تیم‌ها ضرری وارد شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.