هدایت ممبینی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در گذشته به نحوه انتخاب ابراهیم شکوری اعتراض داشتم، اما الان هیچ زاویه‌ای با بهاروند ندارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هدایت ممبینی بعد از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره انتخاب دبیرکل فدراسیون گفت: مشکلی در انتخاب نبی وجود نداشت و سرپرست فدراسیون دبیرکل را تغییر داد.

وی درباره اینکه چرا پیش از این ایرادی به حضور غیرقانونی شکوری در پست دبیرکلی فدراسیون نداشته است و الان این شائبه به وجود آمده که او با سرپرست فدراسیون زاویه دارد، عنوان کرد: هیچ زاویه‌ای وجود ندارد و من در گذشته هم به نحوه انتخاب شکوری ایراد گرفتم و اعتراض داشتم. جلسه امروز بیشتر پیرامون اصلاح اساسنامه بود و باید سریع‌تر انجام شود. باید در این فرصت دست به دست هم دهیم و سریع‌تر کارها را انجام دهیم.

ممبینی راجع به اینکه تکلیف مسابقات با وجود شیوع ویروس کرونا چه می‌شود، تصریح کرد: در کارگروه ورزش کشور نظرات اعلام می‌شود و بعد از آن فدراسیون تصمیم را اجرا می‌کند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا بحثی از برگزاری مسابقات در شهرهایی مثل کیش و بوشهر شده است، گفت: نظرات مختلفی داده می‌شود، اما اجازه دهید وضعیت به طور کامل مشخص شود. سازمان لیگ و کمیته مسابقات قرار شده که بیشتر با باشگاه‌ها در ارتباط باشند.

وی درباره غیبت اسلامیان در جلسه هیئت رئیسه اظهار داشت: بله، ایشان امروز در جلسه نبود، ولی به صورت تلفنی از موضوعات مطلع شد.

ممبینی راجع به اینکه گفته می‌شود شکافی بین او و اعضای هیئت رئیسه وجود دارد و فدراسیون با مشکلات زیادی از جمله عدم پرداخت حقوق کارمندان دست و پنجه نرم می‌کند، تصریح کرد: هنوز آخر ماه نشده است که حقوق پرداخت شود. الان با توجه به تحریم‌ها مشکلات مالی در همه دستگاه‌ها وجود دارد و باید حل شود.

وی اضافه کرد: فوتبال کشور باید شاخص‌های حرفه‌ای را پیش ببرد و حق پخش و دیگر درآمدها را تأمین کند که این کار زمان‌بر است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون‌ فوتبال درباره جدول زمان‌بندی اصلاح اساسنامه ابر‌از داشت: جدول زمان‌بندی برای اصلاح اساسنامه اگر آماده شود روابط عمومی در اختیار دوستان قرار خواهد داد که تاریخ انتخابات هم اعلام خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.