مدیرعامل پارس جنوبی جم می‌گوید کرونا شوخی نیست، یک تیم فوتبال متشکل از پنجاه نفر است و از جای جای کشور به آن ملحق می‌شوند و اگر یک بازیکن مبتلا یا ناقل باشد اتفاق‌های ناگواری می‌افتد.

مراد مرادی در گفت‌و گو با ایسنا درباره حواشی ایجاد شده درباره ادامه برگزاری مسابقات فوتبال یا نیمه تمام ماندن آن اظهار کرد: ابتدا امیدوارم هرچه زودتر این مریضی از اینجا برود و آرزوی تن سالم برای همه مردم دارم. تیم ما در بهترین شرایط است و تیم خیلی خوبی داریم. چه لیگ لغو شود و چه نشود ما شرایط خوب‌مان را حفظ خواهیم کرد. تیم‌مان در چند بازی آخر واقعا خوب بود و در باز آخرمان هم توانستیم تراکتور را شکست دهیم.

او ادامه داد: اکنون سلامت جامعه و تمام مردم دنیا در اولویت است. اگر اتفاقی بی‌افتد چگونه می‌توانیم خودمان را ببخشیم. کرونا شوخی نیست و یک تیم فوتبال که متشکل از پنجاه نفر است، از جای جای کشور به آن ملحق می‌شوند و اگر یک بازیکن مبتلا یا ناقل باشد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ پس به نظر من باید کمی درباره این موضوع فکر کنیم. حتی می‌توانند این امتیازات را برای فصل بعد محاسبه کنند.

مدیرعامل پارس جنوبی جم در واکنش به مطرح شدن پیشنهاد میزبانی تیم‌های جنوبی از تیم‌های لیگ برتر برای ادامه برگزاری لیگ برتر گفت: ابتدا باید زمان برگزاری مسابقات مشخص شود و به تیم‌ها وقت دهند تا بازیکنان‌شان مجددا به آمادگی و شرایط بازی برسند و پس از آن درباره این مساله تصمیم‌گیری شود. شهر جم مردمانی مهمان‌نواز دارد اگر چنین تصمیمی گرفته شود از آن استقبال می‌کنیم و خوشحال می‌شویم. البته باید بگویم بازی بدون تماشاگر لذتی ندارد و امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود.

مرادی در خصوص بیانیه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر خطاب به هومن افاضلی عنوان کرد: آقای افاضلی انسانی شریف و محترم است. من او را می‌شناسم و به او اعتماد و اعتقاد دارم. شک ندارم نظر او این نبوده و فقط به فکر این بحران و سلامتی فوتبالی‌ها است. ما همه شاهین را دوست داریم و تیم ما و تیم استان بوشهر است. من ارتباط نزدیکی با شاهینی‌ها دارم و بسیار این تیم برای ما قابل احترام است. روز گذشته چند باری با آقای مسی‌گر مدیرعامل باشگاه شاهین تماس گرفتم و گوشی‌اش خاموش بود اما حتما دوباره با اون تماس می‌گیرم تا این سوتفاهم رفع شود.

وی درپایان درباره وضعیت قراردادهای اعضای باشگاه با توجه به تعطیلی لیگ گفت: ما تیمی هستیم که پنجاه درصد از قرارداد بازیکنان‌مان را پرداخت کردیم. به هر حال بازیکنان زندگی‌شان را دارند و باید پول‌شان را دریافت کنند. بیشتر از همه چیز رضایت اعضای تیم‌مان مهم است. باید ببینیم در آینده چه می‌شود اما کاری را انجام خواهیم داد که به ضرر اعضای تیم‌مان نباشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.