باشگاه بایرن مونیخ از بازگشت بازیکنانش به مرکز تمرینی این باشگاه برای از سر گرفتن تمرینات‌شان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود ادامه‌ بحران کرونا در اروپا و آلمان، باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای از بازگشت شاگردان هانسی فلیک به تمرینات خبر داد.

رقابت‌های بوندس‌لیگا به دلیل شیوع کرونا در آلمان از تاریخ ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) به حالت تعلیق درآمده است و در جلسه‌ای که در پایان ماه مارس با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد، تعلیق لیگ تا ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) تمدید شد. با این وجود باواریایی‌ها اعلام کرده‌اند که با رعایت موارد ایمنی و بهداشتی اعلام شده از سوی دولت آلمان، تمرینات‌شان را از سر گرفته‌اند.

در این بیانیه ضمن درخواست از هواداران برای دور ماندن از زمین تمرینی و نزدیک نشدن به بازیکنان، آمده است: «اعضای تیم اصلی باشگاه بایرن مونیخ از روز دوشنبه ششم آوریل در قالب گروه‌های کوچک تمرینات‌شان را در زمین تمرین سابنر استراسه از سر می‌گیرند. این کار در تعامل و مطابق سیاست‌های دولت و مقامات مربوط انجام می‌شود. لازم به ذکر است که تمامی مقررات بهداشتی و ایمنی با نهایت دقت رعایت خواهند شد. تمرینات بدون حضور هیچ هواداری برگزار خواهد شد. باشگاه بایرن مونیخ به منظور کاهش سرعت انتشار ویروس کرونا، از هوادارانش می‌خواهد که همچنان به دستورالعمل‌های ارائه شده از سوی مسئولان عمل کنند و به زمین تمرینی ما نیایند».

با وجود داشتن بیش از ۱۰۰ هزار مورد ابتلا به کرونا، تا کنون تنها یک هزار و ۵۸۴ نفر در آلمان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند که این در مقایسه با کشورهایی مانند ایتالیا و اسپانیا به مراتب کمتر است. در همین حال باشگاه بایرن مونیخ نیز با چهار امتیاز فاصله نسبت به بوروسیا دورتموند، صدرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگاست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.