هافبک پیشین تیم فوتبال اینتر به یوونتوسی‌ها بابت سه‌گانه قهرمانی تیمش در سال ۲۰۱۰ کنایه زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دژان استانکوویچ که در سال ۲۰۱۰ به همراه اینترِ تحت هدایت ژوزه مورینیو سه‌گانه قهرمانی را تجربه کرد و با این تیم فاتح سری A، جام حذفی ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا شد، معتقد است یوونتوس با وجود سرمایه‌گذاری زیاد قادر به انجام این کار نیست.

هافبک پیشین اینتر در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما با آن تیم اینتر تاریخ‌سازی کردیم. تنها با گذشت زمان متوجه خواهیم شد دستاوردی که ما داشتیم، واقعاً فوق‌العاده بود. برای مثال یوونتوس با وجود سرمایه‌گذاری زیادی که داشته، قادر به انجام این کار نبوده است.

وی افزود: دوران مختلف شروع می‌شوند و به پایان می‌رسند. من تنها می‌توانم از ماسیمو موراتی و خانواده‌اش بابت چیزهایی که او به ما داد، تشکر کنم. سال دوم حضور مورینیو در اینتر خیلی مهم بود، به ویژه بازیکنانی که او انتخاب کرد و سیستم و شخصیتی که ما در آن تیم داشتیم.

استانکوویچ ۴۱ ساله تصریح کرد: در آن مقطع می‌خواستیم هر جامی که وجود دارد را ببریم. ما در بازی با دیناموکیف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان خوش‌شانس بودیم، برای همین با خود گفتیم که باید از این مورد نهایت استفاده را ببریم. سپس چلسی را در مرحله یک شانزدهم نهایی شکست دادیم و در دو ماه پایانی تنها ۱۳ یا ۱۴ بازیکن در دسترس مورینیو بودند. تنها ذهنیت‌مان بود که ما را به تاریخ ۲۲ مِی (فینال مقابل بایرن) و تاریخ‌سازی سوق داد.

هافبک پیشین تیم ملی صربستان و سرمربی کنونی ستاره سرخ بلگراد در پایان خاطرنشان کرد: ما در ۴۵ روز پایانی فصل در حال فروپاشی بودیم، اما ژوزه مورینیو از درون ما چیز بیشتری بیرون کشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.