خرید جدید یوونتوسی‌ها باعث جدایی فدریکو برناردسکی از جع راه‌راه پوشان تورین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس در نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر بود که با باشگاه آتالانتا برای به خدمت گرفتن دژان کولوسفسکی به توافق رسید و این هافبک سوئدی را با امضای قراردادی چهار و نیم ساله به ارزش ۳۵ میلیون یورو بعلاوه ۹ میلیون پاداش‌های در نظر گرفته شده، جذب کرد. کولوسفسکی ۱۹ ساله تا پایان فصل جاری به طور قرضی در پارما باقی خواهد ماند و در تابستان پیش رو به جمع راه‌راه پوشان تورین اضافه خواهد شد.

جان‌لوکا دی‌مارتزیو، کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» اکنون خبر می‌دهد اضافه شدن دژان کولوسفسکی به ترکیب بانوی پیر باعث جدایی فدریکو برناردسکی از قهرمان ایتالیا در تابستان پیش رو خواهد شد. مهاجم پیشین فیورنتینا در ماه ژانویه هم در آستانه جدایی از بانوی پیر بود و باشگاه میلان نسبت به جذب وی علاقه‌مند بود.

برناردسکی که زیرنظر مائوریتزیو ساری جایگاه ثابت خود را در ترکیب اصلی از دست داده است، در سال ۲۰۱۷ بود که در ازای ۴۰ میلیون یورو به بیانکونری پیوست و طبق قراردادی که در آن زمان بین دو باشگاه بسته شد، از هر انتقال برناردسکی در آینده ۱۰ درصد رقم انتقال به فیورنتینا خواهد رسید.

برناردسکی ۲۶ ساله که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ با یوونتوس قرارداد دارد، این فصل در ۲۴ بازی (۱۰۷۶ دقیقه از ۲۱۶۰ دقیقه ممکن) از رقابت‌های مختلف برای یوونتوس به میدان رفته که حاصل آن یک گل زده و یک پاس‌گل بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.