سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید کدام تیم است که در ایران از نظر مالی شرایط ایده آل دارد و به تعهدات مالی‌اش عمل کرده است؟ ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم اما باشگاه در تلاش است که مشکلات را حل کند.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت تیم پارس جنوبی اظهار کرد: تمرینات سایبری‌مان در حال انجام است و اولین تیمی بودیم که چنین برنامه‌ای را پیاده کردیم. بازیکنانمان از این تمرینات استقبال کردند و سعی می‌کنیم تمریناتمان نزدیک به تمرینات گروهی باشد اما به هر حال به پای تمرین در زمین چمن نمی‌رسد. تلاش می‌کنیم آمادگی بدنی بازیکنان را حفظ کنیم.

وی در خصوص وضعیت قراردادهای اعضای باشگاه با توجه به تعطیلی لیگ عنوان کرد: باشگاه صحبتی برای این موضوع با ما نداشته است. ما تابع باشگاه و سازمان لیگ هستیم اما این موضوع برای باشگاه‌های ایرانی نمی‌خواند چرا که درآمد باشگاه‌ها از حق پخش به دست نمی‌آید. باشگاه‌های ایرانی با باشگاه‌های دیگر کشورها متفاوت هستند و فکر نمی‌کنم با این شرایط تغییری ایجاد شود. درآمد باشگاه‌ها از راه‌های دیگر به دست می‌آید.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره شرایط مالی باشگاه پارس جنوبی جم گفت: بازیکنان هیچ باشگاهی در فوتبال ایران از وضعیت مالی تیمشان راضی نیستند. کدام تیم است که در ایران از نظر مالی شرایط ایده آل دارد و به تعهدات مالی‌اش عمل کرده است؟ مسائل مالی تیم ما هم به همین صورت حل نشده است اما باشگاه در تلاش است که به تعهداتش عمل کند. البته ۵۰ درصد از قرارداد اعضای تیممان به جز چند نفر پرداخت شده و امیدوارم دیگر مشکلات هم حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.