بازیکنان رایکا در منزل تمرینات انفرادی انجام می‌دهند و از خانه خارج نمی‌شوند.

به گزارش ایسنا، اکبر پرهیزکار، مدیرعامل تیم فوتبال رایکا بابل در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت این تیم در این روزها گفت: در ابتدا باید از هر کسی که در ریشه کن کردن ویروس کرونا و بازگشت کامل سلامتی به جامعه فعالیت می‌کند تشکر کنم و از مردم بخواهم در این روزها با رعایت اوصول بهداشتی و ماندن در منزل برای پایان این وضعیت تلاش کنیم. بازیکنان و کادر تیم فوتبال رایکا بابل هم از این پیشگیری استقبال کردند و در خانه شروع به انجام تمرینات کرده‌اند.

او در پاسخ به این سوال که بازیکنان رایکا تمرینات خود را چگونه انجام می‌دهند گفت: بعد از آخرین بازی‌ تیم ما مقابل شهرداری تبریز که با نتیجه ۳ بر صفر موفق به کسب پیروزی شدیم، بازیکنان تنها دو تمرین دست جمعی داشتند و پس از آن تمرینات گروهی به طور کل لغو شد و با همت مربی‌ها، از طریق گروه‌های فضای مجازی به بازیکنان برنامه تمرین در منزل داده شده است و آنها در حیاط خانه‌های خود به تمرین انفرادی پرداخته‌اند. از آخرین تمرین ما در اواسط اسفند تا امروز ما هیچ تجمعی در مستطیل سبز نداشتیم.

مدیرعامل تیم فوتبال رایکا درباره وضعیت سلامت بازیکنان خود نیز گفت: خدا را شکر که بازیکنان و عوامل رایکا خیلی زود به خطر ویروس کرونا آگاه شدند و پیشگیری‌ها لازم را انجام دادند. تا جایی که بنده اطلاع دارم، تمامی بازیکنان ما از سلامت کامل برخوردار هستند.

پرهیزکار در پاسخ به این سوال که موضع رایکا درباره لغو یا برگزاری ادامه مسابقات لیگ دسته اول چیست گفت: نمی‌توان از این موضوع گذشت که تیم‌ها برای مسابقات هزینه کرده‌اند و با توجه به بازی‌های باقی‌مانده، هنوز نمی‌توان به طور قطعی مشخص کرد که چه تیمی صعود یا سقوط خواهد کرد. از طرفی هم تصمیم گیرنده اصلی فدراسیون فوتبال است و هر تصمیمی گرفته شود تیم رایکا مطیع آن خواهد بود. این در حالی است که ما انتظار قهرمانی نداریم اما از طرف دیگر هم علاقه‌مند به سقوط به لیگ دسته دو نیز نیستیم. البته که تیم‌های بالای جدولی حق دارند انتظارات از فدراسیون داشته باشند چرا که آنها بیشتر هزینه کرده‌اند و در شرایط خوبی هستند.

او در پاسخ به این سوال که درصورت از سرگیری مسابقات، چه مدت برای ریکاوری و آمادگی بازیکنان نیاز هست گفت: از روزی که سازمان لیگ فوتبال برنامه ادامه مسابقات را اعلام کند، حداقل ۱۵ تا ۲۰ روز زمان لازم است تا بازیکنان به آمادگی لازم برسند. البته که این وقفه طولانی امکان دارد عواقب زیادی مانند مصدومیت و تمرین‌زدگی برای تیم‌ها و بازیکنان آنها داشته باشد.

مدیرعامل رایکا درباره بزرگترین نگرانی خود در این ایام گفت: سلامت مردم، مخصوصا بازیکنان و کادر تیم رایکا بزرگترین نگرانی ما در حال حاضر هست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.