در صورتی که فصل نوزدهم لیگ برتر کاملا کنسل شود، علاوه بر کمک به سلامت جامعه، از نظر مالی هم می‌تواند به سود وزارت ورزش باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اینکه سرنوشت فصل نوزدهم لیگ برتر سرانجام چه خواهد شد، هنوز مشخص نیست چون حتی تصمیم سازان کلان ورزش کشور هم در این خصوص به جمع بندی نرسیده و اتاق فکر های فوتبالی هم هنوز نتوانسته راهکاری برای ادامه این مسابقات در نظر بگیرد.

کنسل شدن فصل جاری لیگ برتر مزایا و معایبی دارد و از آنجایی که سلامت جامعه در اولویت قرار دارد، اولین مزیت آنکه کمک به حفظ سلامت جامعه می باشد، بر هر عیب و حُسن دیگری ارجحیت پیدا می کند.

اما ادامه تعطیلی و لغو کامل این فصل از رقابتهای لیگ برتر می تواند مزیت هایی هم برای وزارت ورزش داشته باشد. از آنجایی که وزارت ورزش مالک اصلی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و این دو باشگاه در اوج مشکلات مالی خود به سر می‌برند، لغو رقابتهای این فصل لیگ برتر می تواند از افزایش هزینه ها و میزان بدهی های این دو باشگاه جلوگیری کند.

یکی از مزایای لغو این فصل از رقابتهای لیگ برتر را می‌توان در ممانعت از غرق شدن سرخابی‌ها در باتلاقی از بدهی‌ها دانست و از این حیث کنسل شدن فصل نوزدهم لیگ برتر به مالک اصلی این دو باشگاه که وزارت ورزش و جوانان باشد هم کمک می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.