پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آنچه که استقلال در این مقطع زمانی بیشتر از پول به آن نیاز دارد، صداقت است.

محمد مؤمنی پیشکسوت تیم استقلال و مدیر سابق آکادمی این باشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، ابتدا با اشاره به حضور در یکی ازخیابان‌های تهران همراه با چند پیشکسوت دیگر و ارائه خدمات شهری به صورت داوطلبانه و گندزدایی از اتومبیل‌های عبوری اظهار داشت: به پیشنهاد هادی طباطبایی و به همراه محمد نوازی، نیما نکیسا، علی روزبهانی و یعقوب وطنی به مدت ۳ ساعت داوطلبانه در یکی از خیابان‌های تهران مستقر شدیم و به عابران و اتومبیل‌ها خدمات ضدعفونی ارائه دادیم.

وی افزود: البته نمی‌دانم چرا برخی از دوستان به جای من، نام ادموند بزیک را در این خبر قرار دادند. یا آنها می‌خواستند حتی در این زمینه هم تعادل بین استقلال و پرسپولیس را برقرار کنند یا اینکه قصدشان گفتن دروغ سیزده بود.

مدیر پیشین آکادمی آبی پوشان در خصوص رویارویی با محمد نوازی بعد از حواشی آکادمی باشگاه اظهار داشت: سو تفاهم‌هایی بین من و نوازی پیش آمده بود که طباطبایی دیروز وساطت کرد تا کدورت‌ها رفع شود. من و نوازی هم از این موضوع استقبال کردیم چون از دوستان و همبازیان قدیمی هستیم و در این ایام نوروز هم کدورت‌ها را کنار گذاشتیم.

مؤمنی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر با اشاره به تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از آقای فتح الله زاده تشکر کرد که در مقطع حساسی ریسک کرد و مسئولیت این باشگاه را پذیرفت اما متأسفانه بیماری به ایشان مجال کار نداد و برای او آرزوی سلامتی می‌کنم. در مورد آقای سعادتمند هم باید گفت ایشان تنها کسی هستند که بعد از استعفای آقای فتح الله زاده می‌توانستند به داد استقلال برسند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: سعادتمند فردی صادق است و این ویژگی بسیار بزرگی است. او حقایق را می‌گوید و شاید این حقایق برای بعضی‌ها تلخ باشد. بزرگترین نیاز این روزهای استقلال پول است اما من می‌گویم این باشگاه بیشتر از پول به صداقت نیاز داشت.

وی در خصوص برخی از اظهار نظرهای مدیران سابق در فضای مجازی و طعنه زدن به مدیرعامل جدید باشگاه بیان داشت: این آقایان هم در مدتی در خدمت این باشگاه بودند و در حد توانشان خدماتی ارائه دادند که باید قدردان این خدمات بود. اما حالا که عضو این مجموعه نیستند نباید برای تیم و مدیران جدید چالش و حاشیه درست کنند. آنها اگر استقلالی هستند که من فکر می‌کنم باشند، در این مقطع با سکوتشان بیشترین کمک را به این تیم می‌کنند.

مدیر پیشین آکادمی باشگاه استقلال در خصوص فصل نوزدهم لیگ برتر تصریح کرد: با هیچ فرمولی نمی‌توان این فصل را به اتمام رساند و هیچ اجباری برای آن نیست. در حال حاضر تنها آنهایی که توهم قهرمانی زودهنگام دارند بدون توجه به سلامت جامعه و منطق فوتبال برای ادامه فصل فشار می‌آورند و یا تزهایی می‌دهند که قهرمان معرفی شوند. این اصلاً شدنی نیست و باید بپذیریم که فصل نوزدهم باید نیمه کاره رها شود و از الان به فکر فصل بیستم لیگ برتر بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )