هافبک پیشین تیم‌ فوتبال بارسلونا از پپ گواردیولا به‌عنوان یکی از بهترین مربیانی که با آنها کار کرده است، نام نبرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سسک فابرگاس، هافبک کنونی موناکو که سابقه بازی در تیم‌های آرسنال، بارسلونا و چلسی را در کارنامه‌اش دارد و قهرمانی‌های مختلفی را با این سه تیم تجربه کرده است، از دو سرمربی به‌عنوان بهترین سرمربیانی که تاکنون با آنها کار کرده است نام برد که در بین آنها نام پپ گواردیولا که سابقه کار با او در بارسلونا را دارد، دیده نمی‌شود.

فابرگاس که سابقه قهرمانی با تیم ملی اسپانیا در مسابقات یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ و جام جهانی ۲۰۱۰ را دارد، در پیام تصویری زنده در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» گفت: من بهترین دوران حرفه‌ای را داشته‌ام، بنابراین نمی‌توانم شکایتی کنم. بهترین سرمربیانی هم که با آنها کار کرده‌ام آرسن ونگر و ژوزه مورینیو بوده‌اند.

این هافبک اسپانیایی در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه‌ای گفته بود: من عاشق مورینیو هستم. من بسیار مدیون ژوزه هستم چون او بود که من را به چلسی آورد و همیشه این را به خاطر خواهم داشت. آرسن ونگر هم همیشه با من به مانند پسرش رفتار کرد و ژوزه مورینیو نیز از این حیث خیلی شبیه به او بود. مورینیو طوری با من رفتار کرد که از همان روز اول این حس را داشتم که رهبر چلسی هستم. او به من باور داشت. این فوق‌العاده بود و همیشه در ذهنم خواهد ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.