حسین برومند، سرپرست تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت که این تیم با تنها ۱۶ بازیکن برای دیدار با استقلال خوزستان به اهواز سفر کرده است.

حسین برومند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نیمه‌تمام ماندن دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان بندر انزلی اظهار داشت: ما به خاطر مشکلات تیم و مشکوک بودن پنج بازیکن تیم به داشتن ویروس کرونا، با ۱۶ بازیکن به اهواز رفتیم. باید استان گیلان را قرنطینه می‌کردند که این کار را نکردند و ما کتباً درخواست کردیم که دیدارمان را به تعویق بیندازند. وقتی این بلاها را سرمان می‌آورند، کارمان خیلی سخت‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اتفاقات دیدار مقابل استقلال خوزستان تصریح کرد: با همه سختی‌ها به اهواز رفتیم، اما داور دو پنالتی اشتباه علیه ما اعلام کرد. ما با کارشناسان داوری هم صحبت کردیم و آنها هم گفتند پنالتی‌ها اشتباه بوده است. تشخیص احمدزاده (سرمربی ملوان) بر این بود که این‌گونه بازی کردن و اینکه همه چیز به ضرر ماست، فایده ندارد. ما این همه زور بزنیم و تلاش کنیم، بعد علیه ما پنالتی اشتباه بگیرند. سرمربی در این موارد تصمیم می‌گیرد.

«احمدزاده فردی بسیار باتجربه است و این مسائل را پیش‌بینی می‌کند. او حتماً فکر اینجاها را کرده است.»، سرپرست تیم ملوان در مورد احتمال جریمه این تیم و شکست ۳ بر صفر ملوانان، این جمله را بیان کرد و به تسنیم گفت: وقتی این همه حق‌کشی علیه ملوان می‌شود، مربی هم صبر ایوب ندارد و می‌خواهد یک جا حقش را بگیرد. نمی‌شود که دو پنالتی اشتباه علیه ما گرفته شود و چیزی نگوییم. ما می‌خواستیم حق‌مان را بگیریم. ملوان شرایط سختی در انتهای جدول دارد و برای سقوط نکردن رقابت می‌کند.

برومند درباره شرایط تیم ملوان و احتمال شیوع ویروس کرونا میان اعضای این تیم خاطرنشان کرد: پنج بازیکن ما مشکوک به ویروس کرونا بودند که آنها در اهواز تیم را همراهی نکردند. با ۱۶ بازیکن و تیمی نصف و نیمه برای بازی با استقلال خوزستان سفر کردیم. دست سرمربی هم بسته است. اگر بازی‌ها لغو نمی‌شود، سازمان لیگ حداقل باید بازی‌های تیم‌های استان گیلان را به تعویق بیندازد. با این حال چنین اتفاقی رخ نداد. تمام تیم‌ها می‌خواهند که مسابقات لغو و بازی‌ها باید پس از بهبود شرایط برگزار شود. نمی‌دانم چرا اینقدر به ادامه بازی‌ها اصرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.