سرمربی تراکتور گفت: داوران را حلال نمی کنم چون واقعا در بدترین شرایط ممکن تیم من را از شرایط بازی خارج کردند. هر اتفاقی هم بیفتد مسئولیت آن را می پذیرم ولی به هیچ وجه نه در این دنیا و نه در آن دنیا داوران را نمی بخشم.

ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی مقابل تیم پارس جنوبی جم عنوان کرد: من صادقانه از مردم خوب آذربایجان و طرفداران تیم تراکتور معذرت خواهی می کنم اما صادقانه بگویم که نمی توانیم کاری بکنیم.

وی ادامه داد: وقتی فضا به این شکل است و بعد آقایان می گویند گربه دستش به گوشت نمی رسد و این ادا و اطوار ها را در می آورد. گوشتی وجود ندارد، هر چه گوشت است مال کسان دیگر است. کدام گوشت؟ دیگر بحث فنی وجود ندارد. بازی که باید میشد ۲ هیچ، حالا موقعیت های گل را ول کنیم، اما یک توپی که پنالت نبوده را پنالتی گرفته اند و دو تا صد در صد پنالتی که برای ما پنالت بوده را نگرفته اند. جای توجیهی ندارد که من حرفی بزنم.

سرمربی تیم تراکتور عنوان کرد: من جز اینکه از مردم آذربایجان عذرخواهی کنم، ولی توان ما همین است. نمی توانیم با خیلی چیزها بجنگیم و مجبور هستیم که تحمل کنیم.

الهامی تاکید کرد: من فکر می کنم که بچه های ما زحمت خودشان را کشیدند و دستشان درد نکند ولی چیزی که عیان است دیگر چه جاجا به بیان است.

وی با اشاره به مشکل داوری در ایران خاطرنشان کرد: تیم ما خیلی خوب بازی کرد، به جز ۳۰ دقیقه ابتدایی که بازی متعادلی بود اما از دقیقه ۳۰ به بعد کاملا در زمین برتر بودیم و چندین موقعیت داشتیم که نشد. ما خیلی خوب بازی کردیم مخصوصا نیمه دوم و من از بازیکنانم راضی هستم ولی همان که گفتم. بحث این است که دروازه بان تیم حریف وقت کشی کرد.

سرمربی تراکتور یادآور شد: من از نظر خودم داوران را حلال نمی کنم چون واقعا در بدترین شرایط ممکن تیم من را از شرایط بازی خارج کردند. هر اتفاقی هم بیفتد مسئولیت آن را می پذیرم ولی به هیچ وجه نه در این دنیا و نه در آن دنیا داوران را نمی بخشم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )