سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که ذهن بازیکنان این تیم در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان درگیر سلامتی خود و خانواده‌های‌شان بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی بعد از شکست ۲ بر یک سایپا مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: به نظرم ما مسابقه‌ای که کاملاً روی حریف مسلط بودیم و نیمه اول آن را کاملاً در اختیار داشتیم، واگذار کردیم. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و تعویض کردیم و به گل رسیدیم. ما می‌خواستیم برنده باشیم که متأسفانه یک دقیقه بعد از گلی که زدیم، گل دوم را دریافت و بازی را واگذار کردیم. نبود صادق بارانی خیلی تأثیرگذار بود و امیدوارم مشکل او حل شود و بتواند کمک کند. ما روی تجربه بازیکنان باتجربه حساب کردیم تا در بازی‌های اینچنینی به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره شرایط محمدصادق بارانی و مرتضی آقاخان خاطر نشان کرد: درباره شرایط و مشکلات بارانی باشگاه باید صحبت کند، اما برای عقد قرارداد با آقاخان بعد از دریافت اطلاعات از ایفمارک و همچنین تست‌هایی که پزشکان و بدنساز ما از او گرفتند و مشکلی نداشت، تصمیم گرفتیم. آقاخان از لحاظ سلامت جسمانی سالم بود، اما بیش از یک سال است که بازی نکرده و شرایط بازی کردن را ندارد و باید رفته رفته در تمرینات به شرایطی دست پیدا کند که بتواند به ما کمک کند.

وی درباره برگزاری مسابقات این هفته لیگ برتر با وجود مخالفت‌هایی که وجود داشت، گفت: در هفته گذشته ما دو سه جلسه از تمرینات خود را به دلیل بارندگی و مشکلات دیگر از دست دادیم. یک جلسه در سالن و یک جلسه روی چمن مصنوعی تمرین کردیم. رسانه‌ها و کارشناسان زیادی نیز درباره تعطیلی لیگ برتر صحبت کردند و حتی بازیکنان ما درخواست داشتند برای این دیدار به هتل نرویم و آنها مستقیما به ورزشگاه بیایند. خیلی با بچه‌ها صحبت کردیم که تمرکز خود را حفظ کنند، اما ذهن آنها درگیر سلامتی خود و خانواده‌های‌شان بود. برخی بچه‌ها نگران خانواده و فرزندانشان بودند و این مسائل در عملکرد ما بی‌تأثیر نبود، اما در کل مقابل صنعت نفت به خصوص در نیمه نخست مسلط بودیم. بعد از این شکست نیز باید امیدوار به آینده کار خود را ادامه بدهیم.

صادقی در پاسخ به خبرنگاری که نظرش را در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر جویا شد، گفت: سه روز قبل در این خصوص صحبت کردم و اعتقاد داشتم با توجه به اینکه ذهن همه درگیر بیماری کروناست، مسابقات تعطیل شود. ما تصمیم‌گیرنده در مورد تعطیلی یا برگزاری مسابقات نیستیم و تنها می‌توانیم پیشنهاد خود را مطرح کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.