ستاره برزیلی خط حمله تیم فوتبال منچسترسیتی به شایعاتی که درباره احتمال پیوستن وی به رئال مادرید منتشر شده است پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گابریل ژسوس مهاجم منچسترسیتی که چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به تیمش برای کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل رئال‌مادرید کمک کرد، درباره تردید‌هایی به وجود آمده در خصوص آینده‌اش شفاف سازی کرد.

بعد از اعلام محرومیت دو ساله از حضور در رقابت‌های اروپایی برای منچسترسیتی به خاطر نقض قانون بازی جوانمردانه مالی، شائبه جدایی برخی از ستاره‌های این کشور مطرح شد. در این بین برخی هم درباره آینده گابریل ژسوس شایعه پراکنی کردند و از رئال مادرید به عنوان مقصد مورد نظر او پس از ترک سیتی نام بردند.

گابریل ژسوس اما تأکید کرد چنین برنامه‌ای ندارد. او در پاسخ به این سؤال که آیا دوست دارد در مقطعی از دوران بازیگری‌اش برای تیمی مانند رئال مادرید توپ بزند، به نشریه آ اِس اسپانیا گفت: من با منچسترسیتی قرارداد دارم و از فصلی هم که تا الان داشته‌ام راضی‌ام چون گل می‌زنم و به تیمم کمک می‌کنم. من واقعاً سال خوشی را سپری می‌کنم و به این چیزها هم توجهی ندارم. من هنوز آن پسر رؤیاپردازی هستم که با پیراهن پالمیراس بازی می‌کرد. می‌خواهم افتخارات بزرگی کسب کنم و به اهدافم برسم. با اینکه چیزهای مهم در دوران بازیگری‌ام برده‌ام هنوز جوان هستم. من همیشه به دنبال پیشرفت و کسب افتخارات بزرگتر بوده‌ام.

ژسوس درباره نتیجه بازی تیمش در خانه رئال مادرید هم گفت که این برد سبب نمی‌شود آنها صعودشان را قطعی بدانند. او افزود: من واقعاً خوشحالم. گلی که چهارشنبه زدن یکی از مهمترین و باارزش‌ترین گل‌های دوران بازیگری‌ام بود. بازی سختی بود اما همه ما می‌دانم که رئال مادرید چه تیم بزرگ و مهمی است. به همین دلیل هم من خوشحالم و این گل را همیشه باید خواهم سپرد. با این حال ما می‌دانیم که بازی برگشت هنوز وجود دارد و باید حواس‌مان را جمع کنیم. هنوز چیزی قطعی نشده است. رئال مادرید را نباید دستکم گرفت.

مهاجم برزیلی سیتی درباره تصمیم دانیله اورساتو، داور ایتالیایی بازی برای اخراج سرخیو راموس به خاطر خطایی که روی او مرتکب شد هم اظهار داشت: وقتی داشتم به سمت دروازه می‌رفتم احساس کردم که ضربه‌ای به پایم زده شد. از این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. راموس یکی از بهترین مدافعان دنیا است و من برای او خیلی احترام قائلم. من کارم خودم را انجام دادم و خوشحالم چون بازی را بردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.