یک بانوی فوتسالیست قم در اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

به گزارش ایسنا، کانال خبری هیات فوتبال استان قم با انتشار تصویری از الهام شیخی، بازیکن فوتسال خبر درگذشت او را در اثر ابتلا به بیماری کرونا اعلام کرده است.

چندی است بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است و مطابق با آمار وزارت بهداشت ایران ۲۴۵ تن به این بیماری مبتلا شده‌اند و ۲۶ تن نیز جان خود را از دست داده‌اند.

باباطاهر، مربی این بازیکن در مورد او به ایسنا گفت: روز گذشته (چهارشنبه) ناگهانی دیدم که شاگردانم در گروه‌مان عکس و خبر فوت خانم شیخی را فرستادند. از این موضوع خیلی ناراحت شدم اما هنوز با خانواده‌اش صحبتی نکرده‌ام و فقط از یکی از بازیکنانم شنیدم که بیمار بوده و مدتی هم قرنطینه بوده است تا اینکه دیروز فوت کرد.

او در مورد حضور شیخی در تمرینات تیم قم گفت: او در مسابقات ما شرکت نمی‌کرد؛ من یک باشگاه دارم که در واقع مثل یک کلوب است و بازیکنانی که حرفه‌ای‌تر هستند، آنجا بازی می‌کنند، خانم شیخی هم تفریحی در ماه دو بار به این باشگاه می‌آمد. خوب بازی می‌کرد اما نیمه حرفه ای بود و هنوز درمسابقات رسمی کشوری شرکت نکرده بود. فکر کنم در دوره دانش آموزی در مسابقات حضور داشته و از آنجایی که مدام به تمرینات ما نمی‌آمد نتوانستیم از او در تیم استفاده کنیم.

باباطاهر در مورد آخرین حضور شیخی در این باشگاه ورزشی بیان کرد: فکر می کنم یک ماه قبل بود که برای آخرین بار به تمرین تیم آمد. بازیکنان تیم می‌گویند یک هفته قبل هم برای آخرین بار در شبکه‌های مجازی آنلاین بوده است. از آنجایی که متاهل بود با کسی صمیمت چندانی نداشت و بیشتر از این اطلاعاتی ندارم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )