سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است تیمش در ۱۰ دقیقه پایانی بازی با منچسترسیتی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فاقد تمرمز لازم بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهار‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تماشاگردان خودی در سانتیاگوبرنابئو، برد یک بر صفر را با باخت ۲ بر یک عوض کردند، پس از این گفت: ما به مدت ۷۵ دقیقه عالی بازی کردیم و بابت این شکست ناراحتیم. با این حال این جدال ۱۸۰ دقیقه است و کار هنوز تمام نشده است. ما هر کاری که لازم بود را انجام دادیم، اما در ۱۰ دقیقه پایانی بازی فاقد تمرکز لازم بودیم و همین کار ما را خیلی دشوار کرد.

وی همچنین در خصوص اخراج سرخیو راموس در دقیقه ۸۶ این بازی که با این شرایط بازی برگشت با منچسترسیتی را از دست داد، اظهار داشت: فوتبال به هر حال همین است و ما نمی‌توانیم چیزی را عوض کنیم. ما باید روی موارد مثبت تمرکز کنیم. در نتایج اینچنینی البته نمی‌شود نکات مثبت زیادی پیدا کرد، اما ما خوبی بازی کردیم و تنها در ۱۰ یا ۱۵ دقیقه پایانی بازی خوب نبودیم. حالا اگر به فکر صعود هستیم باید در بازی برگشت در ورزشگاه اتحاد به پیروزی برسیم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مواجهه با این پرسش که «چه اتفاقی در ۱۰- ۱۵ دقیقه پایانی بازی افتاد؟»، خاطرنشان کرد: ما مرتکب اشتباهاتی شدیم و تاوانش را دادیم، اما اشتباهات هم جزیی از فوتبال است و در این بازی شرایط اینطور برای ما رقم خورد. ما در زمین تمام تلاش خود را کردیم، اما در ۱۰ دقیقه پایانی بازی تمرکز لازم را نداشتیم و اوضاع آنطور که ما خواستیم پیش نرفت. بازی هم خیلی فیزیکی بود و ما تاوان اشتباهات خود را در نهایت دادیم.

زیزو در پایان در پاسخ به این پرسش که «چرا کروس بازی نکرد؟ آیا مصدوم بود؟»، گفت: نه چیزی نبوده و تصمیم برای بازی ندادن کروس، فنی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.