نشست هماهنگی مدیران پیش از بازی پرسپولیس و شهر خودرو برگزار شد و طی آن مدیر تیم پرسپولیس گفت که ساعت ۲۰ در ورزشگاه حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو امروز از ساعت ۱۱ در روابط عمومی سازمان لیگ و به ریاست حسین شمس، ناظر این بازی انجام شد.

در این جلسه که افشین پیروانی و علیرضا اشرف به نمایندگی از پرسپولیس حضور داشتند، بر برگزاری بازی بدون حاشیه و با رعایت موارد مربوط به ویروس کرونا تاکید شد.

در همین زمینه به مسئولان برگزاری بازی و عوامل تیم‌ها تاکید شد که تمام محیط‌های داخل ورزشگاه، اتاق ناظران و داوران و همینطور رختکن تیم‌ها به دقت ضدعفونی شود تا مشکلی از این نظر پیش نیاید.

همچنین اعلام شد که پرسپولیس با لباس یکدست قرمز و دروازه‌بان تیم با لباس یکدست مشکی و شهرخودرو با لباس یکدست سفید و دروازه‌بان تیم با پیراهن یکدست زرد بازی می‌کنند.

در پایان جلسه افشین پیروانی به شوخی گفت بازی ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود ولی کاروان پرسپولیس ساعت ۲۰ به ورزشگاه می‌رسد که این صحبت مدیر تیم پرسپولیس خنده حاضرین در جلسه را به دنبال داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )