پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم فرهاد مجیدی هنوز ناهماهنگ است و برای رسیدن به شرایط مطلوب کار زیادی در پیش دارد.

مرتضی یکه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر گل گهر سیرجان گفت: این بازی در خانه حریف برگزار می‌شود بنابراین استقلال باید به گونه‌ای بازی کند که توپ و میدان را در اختیار داشته باشد و سه امتیاز را کسب کند. بازیکنان گل‌گهر برای این بازی به طور حتم انگیزه بالایی خواهند داشت و نمی‌خواهند به سادگی در شهر خود امتیاز از دست بدهند بنابراین باید منتظر یک بازی زیبا از هر دو تیم باشیم.

یکه درباره اعتراضات بیش از حد بازیکنان ایرانی به قضاوت داور اظهار داشت: متأسفانه چند سالی است که این موضوع شدت بیشتری پیدا کرده است. اگر داور یک گل را آفساید اعلام کند، همه بازیکنان بر سر او ریخته، دست به اعتراض زده و می‌خواهند رأی‌اش را عوض کنند؛ این یک بدعت غلط در فوتبال است که روز به روز پررنگ‌تر هم می‌شود و بازیکنان با کوچکترین حرکتی اعتراض کرده و با داور به جر و بحث می‌پردازند.

وی در ادامه توضیح داد: در بازی دو تیم ذوب‌آهن و استقلال شاهد بودیم که تمام بازیکنان ذوب آهن پس از گلی که داور به درستی آفساید اعلام کرد، به سمت او حمله کرده و دقایقی به جر و بحث پرداختند. امید می‌رود این اتفاق هر روز کمرنگ‌تر شده و همانند فوتبال اروپا، یک بازی بدون جر و بحث با داور را مشاهده کنیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اتفاقاتی که برای دیدار دو تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس افتاد، اظهار داشت: این موضوع در فوتبال ما بی‌سابقه بود البته باید پس از این هم شاهد چنین اتفاقاتی باشیم چون وقتی یکبار این مسئله رخ می‌دهد، به عادت تبدیل می‌شود اما در خصوص اعلام نتیجه نهایی این دیدار، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال باید دقت لازم را به کار گرفته و رأی عادلانه را صادر کنند.

یکه درباره بازگشت مصدومان استقلال گفت: خوشبختانه قائدی و اسماعیلی بازی کردند، بازگشت مصدومان امیدوارکننده بوده و انتظار داریم آنها رفته‌رفته به آمادگی بیشتری دست پیدا کرده و بتوانند به استقلال کمک کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.