عضو دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز نامه‌ای مبنی بر لغو مسابقات لیگ قهرمانان برای ما ارسال نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شیوع ویروس کرونا در ایران و چند کشور دیگر آسیایی از یک سو و ممنوعیت پرواز برای افراد ایرانی به چند کشور دیگر از جمله امارات، کویت و بحرین باعث شده است تا وضعیت نمایندگان ایران برای حضور در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا نامشخص باشد.

در حالی که اکثر رسانه‌های کشورهای مختلف خواهان لغو و یا به تعویق افتادن لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند اما کنفدراسیون آسیا هنوز به صورت رسمی چیزی اعلام نکرده است.

حامد مومنی عضو دپارتمان بین المللی فدراسیون فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد که هنوز نامه‌ای از AFC مبنی بر لغو یا تعویق مسابقات به این فدراسیون نرسیده است.

مومنی گفت: فعلاً که هیچ نامه رسمی از AFC نیامده است. ما هم منتظر هستیم.

عضو دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال ادامه داد: در حال حاضر امور مربوط به صدور روادید برای تیم‌های ایرانی را دنبال می‌کنیم. البته خبرهایی هست که افراد ایرانی نمی‌توانند به بعضی از کشورها مثل امارات بروند ولی ما منتظر نامه رسمی AFC هستیم.

مومنی درباره مشکل سفر تیم‌های ایرانی به دیگر کشورهای منطقه هم گفت: این بستگی به سیاست آن دولت‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه بازی نمایندگان ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

دوشنبه ۱۲ اسفند

* الوحده امارات - استقلال ایران

* التعاون عربستان - پرسپولیس ایران

سه شنبه ۱۳ اسفند

* شباب الاهلی امارات - شهر خودرو ایران

* النصر عربستان - سپاهان ایران

این در حالی است که باشگاه‌های النصر و التعاون عربستان خواهان به تعویق افتادن بازی با تیم‌های ایرانی شده‌اند. از سوی دیگر بحرین و کویت هم اعلام کرده‌اند نمی‌توانند میزبان تیم‌های ایرانی در رقابت با نمایندگان عربستان باشند.

باشگاه پرسپولیس هم که امارات را برای میزبانی با التعاون عربستان انتخاب کرده، شب گذشته اعلام کرد که بلیت پروازش به این کشور از سوی شرکت هواپیمایی کنسل شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.