بازیکن سابق آرسنال بعد از پیروزی تیمش مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، هواداران تیم پیشین خود در لندن را خوشحال کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرژ گنابری اگرچه این روزها با پیراهن بایرن مونیخ خوش می‌درخشد اما او یک بار دیگر نشان داد که تیم سابق خود آرسنال را از یاد نبرده است.

هافبک هجومی آلمانی بایرن مونیخ شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو گل اول پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل چلسی در بازی خارج از خانه دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در عرض سه دقیقه به ثمر رساند.

او بعد از این بازی در صفحه شخصی خود در توئیتر تصاویری از شادی پس از گل خود و هم‌تیمی‌هایش در ورزشگاه استمفوردبریج را منتشر کرد و در پیامی طعنه‌آمیز به هواداران تاتنهام و چلسی، نوشت:«لندن هنوز هم قرمز است» و به صورت غیرمستقیم آرسنال را تیم اول پایتخت انگلیس معرفی کرد.

این اولین باری نیست که گنابری ۲۴ ساله به یکی از رقبای همشهری آرسنال را ضربه می‌زند و بعد از آن هم از تیم سابقش حمایت می‌کند. او که در فاصله سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ در آرسنال حضور داشت، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بعد از آنکه به تنهایی ۴ گل از پیروزی ۷ بر ۲ تیمش مقابل تاتنهام را در لندن به ثمر رساند پیامی مشابه در صفحه توئیترش گذاشت و نوشت «لندن قرمز است».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.