عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با تصمیم مسئولان وزارت ورزش و جوانان از امروز کلیه مسابقات ورزشی به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هدایت‌الله ممبینی در خصوص تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است که کلیه مسابقات ورزشی از امروز(دوشنبه-۵ اسفندماه) به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهد بود و بعد از این مدت نیز اگر لازم باشد تصمیمات جدیدتری اتخاذ خواهد شد.

وی در خصوص اینکه مسابقات تا چه زمانی تعطیل خواهد بود، گفت: در این خصوص باید وزارت بهداشت اظهارنظر کند و به نظر من شاید این مدت حتی طولانی‌تر نیز باشد. در حال حاضر موقتا اعلام شده است که کلیه مسابقات ورزشی به مدت ۱۰ روز تعطیل باشد. امیدوارم مسئولان وزارت بهداشت اطلاعات دقیق‌تری را بدهند تا تصمیمات در این رابطه گرفته شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: مسابقات از امروز لغو شده است و طبق تصمیم گرفته شده قرار بود مسابقات هفته گذشته بدون تماشاگر برگزار شود.

ممبینی در خصوص زمان اعلام نتیجه دیدار سپاهان و پرسپولیس عنوان کرد: کمیته انضباطی باید در این خصوص جلسه برگزار کند و بعد از دریافت گزارشات در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

وی در خصوص امکان لغو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: هنوز در این خصوص تصمیمی گرفته نشده است و تا ۲۵ اسفندماه همچنان زمان زیادی داریم و امیدوارم تا آن زمان بیماری کرونا ریشه‌کن شده باشد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص شایعه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در سال آینده گفت: شایعات در فضای مجازی زیاد است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.