تمرین امروز پرسپولیس با حضور رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، پس از عدم حضور تیم سپاهان برای بازی با پرسپولیس، شاگردان یحیی گل‌محمدی از امروز تمرینات خود را برای بازی مقابل شهرخودرو مشهد برگزار کردند.

* مرتضی محصص رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال کشورمان به عنوان میهمان در این تمرین شرکت کرد. محصص بعد از دیدار با مربیان پرسپولیس، روی سکو نشست و نظاره‌گر تمرین امروز پرسپولیس شد. محصص برای تماشای عملکرد حمید مطهری مربی پرسپولیس به ورزشگاه شهید کاظمی آمده بود.

* در بخشی از تمرین دروازه‌بانان که زیر نظر داود فنایی برگزار شد توپ محکمی با علیرضا بیرانوند برخورد کرد که این موضوع باعث شد تا دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس لحظاتی روی زمین بیفتد. بیرانوند اما بعد از چند دقیقه و با رفع مصدومیت، بدون مشکل به تمرین خود ادامه داد تا خیال مربیان را راحت کند.

* شاگردان گل‌محمدی ابتدا به انجام تمرینات سبک و تنیس‌ فوتبال پرداختند و سپس در سه گروه قرمز، زرد و خاکستری و انجام فوتبال تحت فشار در قسمت کوچکی از زمین پرداختند.

* بخش دیگر تمرین امروز پرسپولیس، سانتر از جناحین و ضربه به چارچوب بود که در این بخش مربیان پرسپولیس نظارتی ویژه روی عملکرد شاگردان خود داشتند.

* همچنین انجام بازی فوتبال بدون دروازه بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیس بود که یحیی گل‌محمدی بارها نکات فنی مدنظر خود را به شاگردانش اعلام می‌کرد. در این بخش بازیکنان به دو تیم زرد و قرمز تقسیم شده و فوتبال هدفمند بازی کردند.

* در ادامه این تمرین، رادوشویچ و بیرانوند درون دروازه قرار گرفتند و بازی فوتبال هدفمند و تاکتیکی سرخپوشان با نظارت ویژه یحیی گل‌محمدی ادامه پیدا کرد.

* سرمربی پرسپولیس دقایقی با ۴ مدافع تیم به صورت اختصاصی کار کرد و نکاتی را به بازیکنانش گوشزد نمود.

* پایان بخش تمرین امروز، نرم دوی بازیکنان بود تا بدن‌های خود را سرد کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.