کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، باشگاه شهر خودرو را از دو پنجره نقل و انتقالاتی و دو بازیکن تیم فوتبال این باشگاه را چهار ماه محروم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فداسیون فوتبال، با توجه به شکایت باشگاه نساجی مازندران از باشگاه شهر خودرو مشهد، کمیته وضعیت فدراسیون، رأی خود را به شرح زیر صادر کرد:

۱- باشگاه شهرخودرو از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدیدی (اعم از بازیکن داخلی و بین‌المللی) به مدت دو دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات، محروم می‌گردد.

۲- حسن جعفری به محرومیت چهار ماه از شرکت در بازی‌های رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محکوم می‌گردد.

۳- میلاد سرلک به محرومیت چهار ماه از شرکت در بازی های رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محکوم می‌گردد.

۴- حسن جعفری و باشگاه شهر خودرو با توجه به توافق طرفین وفق بند ۷ ماده ۶ قرارداد مورخ ۹۸/۰۴/۰۹ باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی و آقای حسن جعفری و همچنین مستنداً به بند ۳ ماده ۱۸ مقررات نقل‌ و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان، متضامناً به پرداخت مبلغ ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (معادل ۵ برابر مبلغ قرارداد) بابت غرامت، مبلغ ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و مبلغ ۹۲۱ میلیون و ۵۰ هزار ریال مابه‌التفاوت بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال محکوم می‌گردند.

۵- میلاد سرلک و باشگاه شهرخودرو وفق بند ۷ ماده ۶ قرارداد مورخ ۹۸/۰۴/۰۹ باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی و آقای حسن جعفری و همچنین مستنداً به بند ۳ ماده ۱۸ مقررات نقل‌ و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان، متضامناً به پرداخت مبلغ ۳۵ میلیارد ریال (معادل ۵ برابر مبلغ قرارداد) بابت غرامت، پرداخت مبلغ ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و مبلغ ۷۵۷ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال مابه‌التفاوت بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال محکوم می‌گردند.

۶- بدیهی است در صورت عدم پرداخت محکوم‌به در مهلت مقرر، مجازات یا مجازات‌های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی و ماده ۱۳ مقررات نقل‌ و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان نسبت به محکوم‌علیه، اعمال خواهند شد.

رأی صادره به مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، قابل تجدید نظرخواهی است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )