مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم مشکلی با رقابت با بازیکنان هم‌پستی‌اش ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس مولر که اوایل فصل جاری توسط نیکو کواچ نیمکت‌نشین شده بود، با روی کار آمدن هانسی فلیک شرایط بهتری در بایرن مونیخ پیدا کرد، هرچند جایگاهش در این تیم هنوز تضمین‌شده نیست. این مهاجم آلمانی که از سال ۲۰۰۰ در بایرن مونیخ حضور دارد، تاکنون با این تیم به عناوین مختلفی از جمله هشت قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است.

مولر که تنها یک فصل دیگر از قراردادش با بایرن مونیخ باقی مانده، به نشریه انگلیسی «اتلتیک»، گفت: احتمالاً در تابسان پیش‌رو تصمیمی یک‌طرفه درباره قراردادم صورت خواهد گرفت. هیچ مربی‌ای، بازیکنی را براساس فریاد بلند هواداران انتخاب نمی‌کند. وقتی برخی می‌گویند که باشگاه بنا به فاکتورهای دیگر به من نیاز دارد را دوست ندارم. دوست ندارم به این خاطر در تیم باشم.

وی افزود: از دید من بازیکنان باید براساس عملکرد و فوتبال‌شان در ترکیب تیم باشند. هیچ‌کس شایسته‌ این نیست که به خاطر اینکه چهره‌اش بیشتر به رسمیت شناخته می‌شود و برای بازاریابی خوب است، در تیم باشد. این چیزها هم خوب است، اما شما باید با عملکردتان جایگاه خود را در تیم پیدا کنید. اگر احساس کنم که دیگر نمی‌توانم به تیم کمک کنم و بایرن بدون من بهتر بازی می‌کند، آن وقت داستان فرق می‌کند. مهم پیروزی بایرن مونیخ است.

مهاجم ملی‌پوش بایرن مونیخ درباره جدب دو بازیکن در پست وی توسط این باشگاه آلمانی اظهار داشت: می‌شود این را یک پیام دید، اما وقتی که با بایرن قرارداد امضا کردم، می‌دانستم که ممکن است چنین اتفاقی بیفتد. در بایرن و دیگر باشگاه‌های سطح بالا همیشه رقابت وجود دارد. من هیچ‌گاه با رقابت مشکلی نداشته‌ام. در نهایت این باشگاه و سرمربی است که تصمیم‌گیری می‌کنند و کار ما به عنوان بازیکن کنار آمدن با شرایط موجود است.

مولر یادآور شد: در سال ۲۰۱۵ وقتی لوئیز فن‌خال (سرمربی پیشین بایرن مونیخ و سرمربی وقت منچستریونایتد) تماس گرفت، بحث انتقال من شکل جدی به خود گرفت و همه طرفین درگیرش بودیم. پیوستنم به منچستریونایتد را می‌توانستم تصور کنم، اما سپس مدیران باشگاه به من گفتند که می‌خواهیم تو در بایرن بمانی.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.