مدافع استقلال می‌گوید تیمش در طول فصل از داوری متضرر شده است.

به گزارش ایسنا، روزبه چشمی پس از پیروزی استقلال مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران در خصوص داوری این دیدار اظهار کرد: من اگر قبلا راجع به داوری صحبت کردم، صحنه‌هایش را در رختکن دیده بودم اما امروز صحنه ها را ندیدم. نه گلی که برای آن ها آفساید گرفتند و نه گلی که ما به ثمر رسانده بودیم. بیست بازی به نفع ما نگرفتند و حالا یک گل هم این‌گونه به ثمر رسیده است. این همه بازی ما ضرر کردیم و به هر حال در بازی‌های دیگر تیم‌های حریف به همین شکل شانسی ما را برده‌اند ولی آن‌ها اعتراض کرده‌اند و به نظرشان احترام می‌گذاریم.

او در پاسخ به این سوال که چرا استقلال اقتدار گذشته خود را ندارد، گفت: اکنون در نیم فصل دوم هستیم و امتیاز گرفتن سخت می‌شود چرا که تیم‌ها شناخت خوبی از یکدیگر پیدا می‌کنند و برای امتیاز به زمین می‌آیند و این شرایط را سخت می‌کند و ما هم داریم فوتبال‌مان را بازی می‌کنیم.

چشمی ادامه داد: شاید یک روزی بازیکنان سرحال نباشند چرا که ما خیلی در تیم مان بازیکنان سرما خورده داشتیم و مصدومان‌مان تازه رسیده‌اند و به آن شرایط صد درصد نرسیده‌ایم. باید به این تیم زمان داد. امروز فقط سه امتیاز مهم بود و ان‌شاءالله از هفته‌های آینده بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

وی خصوص برطرف شدن مشکلات استقلال خاطر نشان کرد: همه دارند تلاش‌شان را می‌کنند ولی این که بخواهیم بگوییم کامل برطرف شده‌است، نه و تا وقتی که مشخص نشود مدیرعامل چه کسی است و این مسئولیت مشخص نشود، همین است. هدف و فکر همه این است که ببینند مدیرعامل جدید چه کار می‌کند و فکر می‌کنم اگر سریع تر مشخص شود قطعا شرایط بهتر می‌شود. همه تلاش می‌کنند ولی هنوز یک سری مشکلات وجود دارد.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که احتمال دارد تا آخر فصل بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود و این به تیم‌های پرطرفدار آسیب می‌زند، گفت: ضرر این موضوع را قطعا تیم‌ها و هواداران خواهند داد و اسم آن را نمی‌توان میزبانی گذاشت. حق هواداران ضایع می‌شود و یک سری نتایج با حضور آن‌ها تعیین کننده است. کنترل کردن خوب است اما عدم حضور تماشاگران چندان برای تیم‌ها خوب نیست. بازی‌ها را یک مدت لغو کنند این‌که بخواهند تمام بازی‌ها بدون تماشاگر باشد، روح بازی‌ها را می‌گیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )