مدیر سازمان فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از پیام حیدری، داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل استقلال انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رسول کربکندی پس از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل استقلال گفت: سلامت مردم برای ما خیلی مهم است و ما به این مسئله واقف هستیم. با این حال ما را از بقیه مستثنی کردند. این یک تصمیم فوری بود که با بررسی شرایط، حتماً تصمیمات بهتری می‌گیرند.

وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا فوتبال هنوز کثیف است، خاطرنشان کرد: کسی از ما نپرسید کجای فوتبال کثیف است. در هنوز روی همان پاشنه می‌چرخد.

مدیر سازمان فوتبال باشگاه ذوب‌آهن درخصوص اعتراض این باشگاه به قضاوت پیام حیدری، داور مسابقه گفت: گل اول ذوب‌آهن آفساید بود و وقتی بازیکن استقلال ضربه اول را زد، دو بازیکن این تیم در آفساید بود. با این حال یکی از این بازیکنان ضربه سر دوم و گل اول استقلال را زد. با توجه به غیبت هواداران، داور هم دنده را خلاص کرده بود و خیلی راحت و «سیزده بدری» سوت می‌زد! اشتباه او تأثیرگذار بود. بازیکن ما در صحنه گل دوم بی‌تجربگی کرد و نباید تکل می‌زد. چون توپ داشت از زمین خارج می‌شد و خطری نداشت.

کربکندی با بیان اینکه ذوب‌آهن روزبه روز بهتر می‌شود و امروز (یکشنبه) هم خیلی خوب بازی کرد، تصریح کرد: با توجه به مصدومیت چند بازیکن و غیبت هواداران استقلال، امروز می‌توانستیم از استقلال امتیاز بگیریم. بیشتر اعتراض ما به خاطر گل اول بود. تیم ما خیلی منظم‌تر بازی می‌کند. بچه‌ها اعتماد به نفس لازم را نداشتند، اما امروز خیلی خوب بازی کردند.

وی درخصوص اتفاقاتی که در اصفهان و برای دیدار سپاهان و پرسپولیس افتاد، گفت: نشد که با تفکر، بازی‌ها را برنامه‌ریزی کنند و اولین نتیجه‌ای که گرفتند، این بود که بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار کنند. می‌خواستند این سه دیدار باقیمانده مساوی شود. باید درباره سلامت مردم فکری اساسی کنند و سلامت مردم، مهم‌تر از برگزاری فوتبال است. ممکن است ویروس کرونا به بازیکنان، خبرنگاران و مسئولان برگزارکننده بازی‌ها هم منتقل شود و باید با بررسی بیشتری تصمیم بگیرند که تیم‌ها لطمه نخورند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.