بازیکن جدید تیم فوتبال منچستریونایتد گفت که پس از انتقالش به این تیم در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه از همتای سرشناس خود در یوونتوس قدردانی کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برونو فرناندس هافبک پرتغالی که در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از تیم اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست، می‌گوید بعد از آنکه راهی اولدترافورد شد از کریستیانو رونالدو قدردانی کرده است.

فرناندس ۲۵ ساله که با قراردادی ۵۵ میلیون یورویی به منچستریونایتد پیوست، درباره رونالدویی که ۱۷ سال قبل از او به شیاطین سرخ ملحق شد و تا سال ۲۰۰۹ نیز در این تیم توپ می‌زد، به شبکه اسکای اسپورت گفت: من طرفدار کریستیانو رونالدو هستم. او بازیکنی است که همیشه بازی‌هایش را دنبال می‌کردم. زمانی که کریستیانو اینجا در منچستریونایتد به چهره‌ای سرشناس معروف شد، او بخشی از ابتدای دوران بازیگری‌اش را در این تیم سپری کرد و موفقیت‌های زیادی هم کسب کرد. به همین دلیل رؤیای من بود که در منچستریونایتد بازی کنم و الان هم از اینکه اینجا هستم بسیار خوشحالم چون رؤیای کودکی‌ام محقق شد. به نظر من بازیکنی که به منچستریونایتد ملحق می‌شود، برای بردن همه جام‌ها می‌آید. من هم می‌خواهم با منچستریونایتد در هر تورنمنتی که در آن شرکت می‌کنم، قهرمان شوم. من بازیکنی جاه‌طلب هستم که به دنبال موفقیت است و می‌خواهم در تمام بازی‌هایم در همه رقابت‌ها پیروز شوم.

فرناندس افزود: من قبل از آمدنم به منچستریونایتد با رونالدو صحبت نکردم اما بعد از اینکه آمدم این کار را انجام دادم. می‌دانم که برخی افراد از کریستیانو در مورد من و اینکه چه بازیکنی هستم و چه ضخصیای دارم سؤال پرسیده‌اند. این را هم می‌دانم که رونالدو در مورد من چیزهای خوبی به آنها گفته است. به همین دلیل برایش یک پیام فرستادم و از او به خاطر محبتی که در حقم انجام داده بود تشکر کردم.

فرناندس سپس راجع به خودش گفت: من فردی هستم که از خودش انتظارات فراوانی دارد و همیشه به دنبال کسب چیزهای بیشتری است و می‌خواهد عملکردش را ارتقا دهد. به همین دلیل است که صرفنظر از انگیزه داشتن برای رقمی که بابت خرید من پرداخت شده است، من می‌خواهم به پیشرفتم ادامه دهم و بازیکن بهتری شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.