استفانو پیولی از خاطرات خوبش در فلورانس برای برتری میلان مقابل فیورنتینا الهام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فیورنتینا در هفته پیش‌روی رقابت‌های سری A از مخاطرات روسونری در این جدال سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال میلان اظهار داشت: از فلورانس خاطرات خوشی به یاد دارم؛ خاطرات خارق العاده ای که درون شما به یادگار می‌ماند. فقدان آستوری، ما را متحد کرده بود و توانستیم این تراژدی را به روحیه مثبت تبدیل کنیم. داویده همیشه در قلبم زنده است. شناختن او یک افتخار بود. او در میلان بزرگ شد و فکر می‌کنم به خاطر ماجراجویی من برای آمدن به میلان خوشحال باشد.

او در ادامه افزود: فیورنتینا اخیرا پیروزی بزرگی به دست آورده و تمرینات خوبی داشته است. ما هم چنین شرایطی را داریم. دوئارته، بیلیا، کیائر و کرونیچ به این بازی دعوت نخواهند شد اما حال بقیه بازیکنان خوب است. حس و حال مثبتی داریم و برای آینده ای بهتر، باید به زمان حال بیندیشیم. زلاتان تمثیلی از جاه طلبی و عزم راسخ است. او قهرمان لقب گرفته چون همیشه خودش را بهتر و بهتر کرده است. مشکلی با موساکیو ندارم و او بازی می‌کند. حال چالهان اوغلو خوب است و در دسترس خواهد بود.از نظرم کسیه می‌تواند در تصمیم‌گیری هنگام بازیسازی تیم بهتر عمل کند. اگر در ماه ژوئن در خصوص ماندن من صحبت شود، خوشحال خواهم شد چون نشان می‌دهد کاری که انجام داده‌ام، درست بوده است.

او در پایان افزود: باید تا آخر فصل اکثر بازی‌ها را ببریم و ببینیم بقیه تیم‌ها چه می‌کنند. قطعا بهترین تلاشمان را به کار خواهیم بست.همیشه دوست دارم بچه‌ها در پایان بازی خسته باشند. این بازیکنان لایق میلان هستند و باید جدیت و عزمشان را نشان بدهند. درگیری پاکتا و ایبرا؟ لطفا خبرهای دروغ را منتشر نکنید! تیم کاملا منسجم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.