مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی در واکنش به شایعه احتمال پیوستنش به رئال مادرید در پایان فصل گفت که از بودن در این تیم انگلیسی خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رحیم استرلینگ که پس از اعلام شدن محرومیت دو ساله باشگاه منچسترسیتی از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا، شایعه جدایی‌اش از این تیم مطرح شد، در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی «آ اِس»، در پاسخ این این پرسش که «می‌توانید خودتان را در رئال مادرید ببینید؟»، عنوان کرد: این یکی از آن شایعاتی است که مطرح شده است. در حال حاضر من در منچسترسیتی هستم و از بودن در این تیم خوشحال هستم، اما می‌توانم بگویم رئال مادرید باشگاه شگفت‌انگیزی است.

این بازیکن ادامه داد: وقتی پیراهن سفیدی را می‌بینید، دقیقاً می‌دانید که نشانگر کدام باشگاه است، اما در حال حاضر من با منچسترسیتی قرارداد دارم و باید به آن احترام بگذارم. با این حال باید بگویم رئال مادرید باشگاه شگفت‌انگیزی است.

وی اظهار داشت: شایعه علاقه‌مندی رئال مادرید به جذب من چیزی است که همواره می‌بینید، اما من بازیکن منچسترسیتی هستم و از حضورم در این تیم لذت می‌برم، حتی اگر شرایط برای ما آنطور که می‌خواهیم در لیگ برتر انگلیس پیش نرود. این را می‌دانیم که در لیگ قهرمانان اروپا فرصت خوبی برای قهرمانی داریم. بار دیگر تأکید می‌کنم که رئال مادرید باشگاهی شگفت‌انگیز است، مادرید هم آب‌وهوای دوست‌داشتنی دارد، اما باز هم تأکید می‌کنم که از بودن در منچسترسیتی خوشحال هستم.

استرلینگ که تا سال ۲۰۲۳ با منچسترسیتی قرارداد دارد، با ابراز امیدواری از اینکه فرجام‌خواهی این باشگاه به نتیجه برسد، خاطرنشان کرد: این چیزی است که ما خیلی اطلاعی از آن نداریم چون هنوز تأیید نشده است. باشگاه مسیر طولانی برای پیمودن در پیش دارد و ما تنها باید منتظر بمانیم و ببینیم چه خواهد شد، اما من به باشگاه اطمینان کامل دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.