باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ممکن است از بین ماسیمیلیانو آلگری و مائوریتزیو ساری، یکی را به عنوان جانشین سرمربی آلمانی‌اش انتخاب کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیکولا شیرا، خبرنگار روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ممکن است سرمربی بعدی خود را از ایتالیا انتخاب کند. توماس توخل نتوانسته نظر مدیران این باشگاه فرانسوی را در رقابت‌های اروپایی جلب کند، جایی که تیم تحت‌هدایتش سه‌شنبه شب در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر یک مغلوب بوروسیا دورتموند شد.

در روزهای اخیر در پی اعلام شدن محرومیت دو ساله منچسترسیتی از حضور در مسابقات دو فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا، شایعه حضور پپ گواردیولا روی نیمکت سرمربیگری یوونتوس مطرح شد.

در صورتی که گواردیولا سرمربی راه‌راه پوشان تورین شود، مائوریتزیو ساری یکی از گزینه‌های مدنظر پاری‌سن‌ژرمن برای جانشینی توماس توخل خواهد بود، این در حالی است که ماسیمیلیانو آلگری هم که پیش از ساری به مدت پنج فصل هدایت یوونتوس را برعهده داشت نیز گزینه سرمربیگری پاریسی‌ها است.

آلگری که راه‌راه‌پوشان تورین را به پنج عنوان قهرمانی متوالی در سری A ایتالیا، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند، اخیراً گفت که فصل آینده مربیگری را از سرخواهد گرفت. او مورد توجه دو باشگاه میلان و منچستریونایتد نیز قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.