سرمربی تیم فوتبال لایپزیگ با وجود پیروزی خارج از خانه شاگردانش مقابل تاتنهام، نگران بازی برگشت دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان سرمربی تیم فوتبال لایپزیگ پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) این تیم در ورزشگاه وایت هارت‌لین باز هم به طور کامل از عملکرد شاگردانش رضایت نداشت.

ناگلسمان از فرصت‌سوزی شاگردانش که از ۱۶ موقعیت گلزنی‌شان تنها یکی منجر به گل شد، ابراز ناراضایتی کرد و آن را باعث سخت‌تر شدن کار آنها برای بازی برگشت دانست. با این حال او وعده داد که شاگردان جوان و تیم پویای او در بازی برگشت هم یک فوتبال هجومی را ارائه خواهد کرد و به هدف برد به زمین بازی می‌رود.

سرمربی لایپزیگ اظهار داشت: در بازی برگشت ما بازی هجومی منسجم‌تری ارائه خواهیم کرد. به شما قول می‌دهم که این اتفاق رخ خواهد داد. ما همیشه تلاش کرده‌ایم که در همان ابتدای بازی به دروازه حریفان‌مان حمله کنیم و توپ را با پرس از جلو در همان نیمه حریف تصاحب کنیم. امشب، در نیمه دوم کمی سبک بازی‌مان عوض شد و بیشتر سعی داشتیم که در ضدحملات به حریف ضربه بزنیم.

ناگلسمان افزود: نیمه اول عملکرد ما خیلی خوب بود. بعد از تنها دو دقیقه از گذشت بازی سه چهار موقعیت گلزنی ایجاد کرده بودیم. بعد از گلی که زدیم اما پیدا کردن فضاهای خالی و ایجاد موقعیت گلزنی سخت شد. در کل بازی خوبی بود. ما بر اوضاع مسلط بودیم و بیشتر از حریف تملک توپ داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.