بازیکن تیم الاهلی امارات از جبران شکست‌های اخیر آسیایی در بازی بعدی با حریف ایرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه البیان امارات، یوسف جابر، بازیکن خط دفاعی تیم الاهلی درباره شکست برابر الهلال عربستان در بازی هفته دوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا گفت: می‌خواستیم در این بازی با کسب ۳ امتیاز به نخستین پیروزی‌مان برسیم اما موفق نشدیم. بازی بسیار قدرتمندانه‌ای به نمایش گذاشتیم و امیدوارم این شکست‌ها را در بازی هفته سوم برابر شهر خودرو جبران کنیم.

جابر ادامه داد: الاهلی با وجود ۲ شکست هنوز شانس صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را دارد. ۴ بازی دیگر پیش‌رو داریم و شروع آن باید با پیروزی برابر شهر خودرو باشد.

محمد حمدون، سرپرست تیم الاهلی نیز اظهار داشت: هراسی از شکست‌های اخیر الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا نداریم و تنها راه‌مان بازگشت سریع به عرصه رقابت است. باید از این شرایط خارج شویم تا بازیکنان تحت فشار قرار نگیرند.

تیم الاهلی ساعت ۱۷:۵ دقیقه ۱۳ اسفند در بازی هفته سوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم شهر خودرو است. در این گروه تیم‌های پاختاکور ازبکستان و الهلال عربستان با امتیاز مشابه ۶ رتبه‌های اول و دوم را در اختیار دارند. تیم‌های بدون امتیاز الاهلی امارات و شهر خودرو ایران سوم و چهارم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.