میکل آرتتا از اولین تجربه مربیگری در رقابت‌های اروپایی خوشحال و هیجان‌زده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل المپیاکوس در دور رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های اروپا از اینکه برای اولین در یک رقابت اروپایی سکان هدایت توپچی‌ها را بر عهده خواهد گرفت، خوشحال است.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال اظهار داشت: این یک رقابت بزرگ دیگر برای ماست. ما از سختی رقابتی که در پیش داریم، آگاه هستیم و باید آماده باشیم.سوکراتیس همه چیز را درباره المپیاکوس می‌داند.این جام هرسال متفاوت است اما هدف ما هنوز هم به مانند سابق بوده و با هدف قهرمانی در لیگ اروپا به میدان خواهیم رفت.

او در ادامه افزود: بابت اولین تجربه سرمربیگری در اروپا خیلی هیجان زده هستم. بازی‌های زیادی را از بازیکنان المپیاکوس تماشا کرده‌ام. آن‌ها تسلط زیادی بر لیگ داخلیدارند. بنابراین باید خودمان را با نوع و سبکی که حریف بازی می‌کند، سازگار کنیم. نوع انتخاب خودم را تنها بر اساس نحوه تمرینات، بازی و رفتار بازیکنان انجام می‌دهم. انتخاب گوئندوزی وابسته به تمرینات ماست. المپیاکوس با ایده‌ای واضح و بسیار سرزنده کار خود را انجام می‌دهد.سبک بازی آن‌ها به حریف بستگی ندارد و این چیزی است که من خیلی دوست دارم.

آرتتا در پایان افزود: بازی دادن به جوانان بخشی از فرآیند کار ماست. شما تا زمانی که جوانان را به میدان نفرستید، نمی‌تواند از کیفیتشان مطلع شوید.مایلم شجاعت را در تک تک بازیکنان مشاهده کنم.ما طی ۴ روز باید در ۲ مسابقه حاضر شویم و سفر به یونان یک پرواز طولانی است. در ساعت ۱۰ به وقت محلی باید بازی را شروع کنیم. اختلاف زمانی، مسئله اصلی ماست. سعی می‌کنیم سفر را به بهترین شکل انجام دهیم تا بازیکنان بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن به ریکاوری کردن برای بازی با اورتون بپردازند.ما ۱۵ روز در استراحت بودیم و تنها یک بازی را انجام دادیم. بنابراین فردا تیمی را به میدان خواهم فرستاد که از نظر خودم بهترین است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.