مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال عراق گفت: محال است برای دیدار با این تیم به هنگ‌کنگ سفر کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باسل کورکیس مدیر اجرایی تیم فوتبال عراق با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور هنگ‌کنگ اظهار داشت: ما در انتظار تصمیم AFC و فیفا به منظور تغییر محل برگزاری بازی عراق مقابل هنگ‌کنگ هستیم. بازی در این کشور برای ما محال است چرا که هنگ‌کنگ هم در ساحل جنوبی چین قرار گرفته و مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور گزارش شده حتی منجر به فوت برخی از شهروندان هنگ‌کنگ شده است. تعدادی از بازیکنان ما و لژیونرهای فوتبال عراق در کانادا، سوئد یا پرتغال بازی می‌کنند و قطعا باشگاه‌های این بازیکنان هم به آنها اجازه نخواهند داد که به هنگ‌کنگ سفر کنند و این سفر می‌تواند منجر به انتقال ویروس شود.

کورکیس اضافه کرد: قوانین کنفدراسیون و فیفا در این خصوص واضح و صریح است. سلامت تمامی عوامل فوتبال در این موضوع اهمیت زیادی دارد و نمی‌شود این مسئله را ساده نگاه کرد. ما در انتظار اتخاذ تصمیم رسمی و نهایی در این خصوص برای مشخص شدن محل انجام بازی هستیم.

در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی تیم ملی ایران ۷ فروردین میزبان هنگ‌کنگ خواهد بود و عراق روز ۱۲ فروردین طبق برنامه باید در خاک این کشور به میدان برود که وضعیت برگزاری این بازی هنوز مشخص نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.