کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌های مورد شکایت اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت توحید غلامی از باشگاه ماشین‌سازی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۳۶ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۸۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت مجید علیاری از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ ۴ میلیون و ۳۳ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت مسلم خالقی از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه محکوم به پرداخت ۳۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۹۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی شد.

* در پی شکایت حمیدرضا علی عسگری از باشگاه پرسپولیس، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوی خواهان را رد کرد.

* در پرونده شکایت مصطفی علیخانی جودکی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت جواد نکونام از باشگاه نساجی مازندران، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوای خواهان را مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.