سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شاگردانش در دیداری که آنها برد خارج از خانه را با شکست عوض کردند، ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر با قبول شکست ۲ بر یک در خانه لاتزیو نه تنها فرصت بازگشت به صدر جدول در هفته بیست‌و‌چهارم سری A را از دست داد، بلکه پایین‌تر از میزبانش قرار گرفته و به رده سوم سقوط کرد. دومین باخت اینتر در این فصل در حالی در کارنامه این تیم به ثبت رسید که نراتزوری گل اول بازی را هم به ثمر رسانده بود.

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، ترس را عامل باخت مردانش به لاتزیو دانست و شیوه شکست آنها را مشابه باخت‌شان مقابل بارسلونا و بوروسیا دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری قلمداد کرد. کونته گفت: فکر می‌کنم که ما عملکرد خوبی ارائه کردیم. نتیجه را دوست ندارم به خصوص با توجه به شیوه‌ای که این دو گل را خوردیم. به نظرم خودمان این گل‌ها را به لاتزیو تقدیم کردیم. اینتر تیم بی‌عیب و نقصی نیست اما در چنین بازی‌های بزرگی به شیوه‌‌ای اجتناب‌ناپذیر این جزئیات است که تعیین کننده می‌شوند و فرصت ارتکاب اشتباه به شدت کاهش پیدا می‌کند. این بخشی از فرآیند رشد تیم ما است و در این بازی هم مرتکب اشتباهات ساده‌لوحانه‌ای شدیم. بازیکنان باید یاد بگیرند که در چنین شرایطی با آرامش خاطر بیشتری کارشان را انجام دهند. روی دو گلی که خوردیم، بسیار سست عمل کردیم. در این فصل چند بار دیگر هم پیش آمده بود که از حریف پیش افتاده بودیم اما در نهایت امتیازات بازی را تقدیم کردیم.

وی افزود: در بازی مقابل بارسلونا و بوروسیا دورتموند نیز اوضاع در ابتدا تحت کنترل ما بود و در نهایت باختیم. همانطور که گفتم این هم بخشی از پروسه پیشرفت ما است و باید آن را بپذیریم تا بتوانیم در هر شرایطی راه درست را در پیش بگیریم. درست از همان ابتدا طور بازی می‌کردیم که به نظر می‌رسید ترسیده‌ایم. این وضعیت هم چیزی است که باید درست شود. بازیکنان ما سخت تلاش کردند و من از آنها تشکر می‌کنم. ما داریم تلاش می‌کنیم که تیم‌های بالای جدول را آزار دهیم. این یک بازی رو در رو با لاتزیو بود و ما اول از همه باید به اینکه چنین جایگاهی در لیگ داریم، افتخار کنیم و در عین حال به فکر پیشرفت باشیم تا باز هم بتوانیم برای رقبای‌مان دردسر بسازیم.

این تنها دومین باخت اینتر در این فصل سری A بود. باخت اول این تیم در نیمه اول فصل و در دیداری خانگی مقابل یوونتوس رقم خورد. با این باخت فاصله اینتر و یوونتوس صدرنشین به ۳ امتیاز افزایش پیدا کرد.

کونته افزود: به نظرم بازی متعادل بود. هیچ تیمی بر دیگری مسلط نبود. هر دو تیم با هویت‌های تاکتیکی مشخصی بازی کردند و سعی داشتند که بازی را ببرند. در نهایت نتیجه را دو گلی تعیین کرد که به نظر کاملاً می‌شد جلوی رقم خوردن آنها را گرفت. پنالتی؟ نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم اما نکته‌ای که وجود دارد این است که ما باید آرام‌تر و با اعتماد به نفس بیشتری در این شرایط کار کنیم. گاهی اوقات ما بیش از اندازه مضطرب هستیم در حالی که باید آرامش‌مان را حفظ کنیم و از تمریناتی که در طول هفته انجام می‌دهیم، درس بگیریم. شخصیت‌مان هنوز جای ارتقا دارد. دلیلی برای ترسیدن از حریف در این بازی نمی‌دیدم، هر چند وقتی که گل دوم را خوردیم دوباره به خودمان آمدیم و شروع به حمله کردیم. شاید چیزی که باعث شد دست از حمله بکشیم، تلاش ناخودآگاه بازیکنان برای حفظ نتیجه بود در حالی که به نظر من بهترین شیوه دفاع، حمله است. باز هم می‌گویم تیم ما در حال پیشرفت است و هنوز به شیوه‌ای از بازی که من دوست دارم و بازیسازی از خط دفاع کاملاً عادت ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.