با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ دسته اول فوتسال شاهد رخ دادن اتفاقات عجیبی هستیم که سلامت بازی‌ها را تحت الشعاع قرار داده است.

به گزارش ایسنا، لیگ دسته اول فوتسال با توجه به حضور چند مربی مطرح و لیگ برتری و سرمایه گذاری ویژه‌ای که از سوی تیم های خصوصی و صنعتی در آن شده این فصل از جذابیت بالایی برخوردار است و همین عامل باعث شده تا با نزدیک شدن به هفته پایانی و مشخص شدن چهره چهار تیم حاضر در پلی‌آف آبستن اتفاقات حاشیه‌ای باشد.

در گروه اول این رقابت‌ها در حالی که در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی‌ها، هنوز تکلیف قطعی تیم‌های سقوط کننده مشخص نشده با توجه به قطعی شدن سقوط تیم‌های شهرداری قزوین و پارسیان شهر قدس این دو تیم از سازمان لیگ خواسته‌اند که در بازی هفته بیست و دوم خود که در بیرون از خانه است به میدان نروند.

عدم حضور این تیم ها در مقابل حریفان خود گرچه در این هفته تاثیر مستقیمی در تیم‌های صعودکننده به پلی‌آف ندارد اما در صعود به عنوان تیم اول و دوم و در نهایت سرنوشت تیم ها تاثیر گذار خواهد بود و این قضیه بیش از همه به سود تیم فولاد سیرجان صدرنشین کنونی این گروه خواهد شد که شهرداری قزوین مقابل این تیم بازی نخواهد کرد.

در صورتی که این بازی برگزار می‌شد حتی احتمال اینکه تیم فولاد به پلی‌آف هم نرسد وجود داشت اما با اتفاق کنونی صعود این تیم به مرحله بعد قطعی شده است. از سوی دیگر معلوم نیست این دو تیم در بازی آخر خود هم شرکت کنند که به طور کامل معادلات صعود گروه اول را به هم می‌زند.

در گروه دوم هم اتفاق عجیبی رخ داده است. در حالی که قرار بود تیم های گهر زمین سیرجان و شهرداری قرچک پنجشنبه گذشته در سالن گل گهر سیرجان با هم روبرو شوند به دلیل تداخل با بازی والیبال قرچکی‌ها پس از حدود یک ساعت و نیم انتظار در سالن راهی فرودگاه شده و به تهران برگشتند و حاضر نشدند بیش از این در سالن بمانند تا وضعیت نتیجه این بازی مبهم مانده و کمیته انضباطی درباره آن تصمیم گیری کند.

این در حالی است که تیم شهرداری قرچک در کورس صعود به پلی‌آف با تیم هایی مثل کراپ الوند، فودکا تهران، سفیر گفتمان تهران و آرنوش کاشان قرار دارد که در این راستا مدیران دو تیم کراپ و فودکا که بیشترین شانس را همراه با شهرداری قرچک برای حضور در پلی‌آف دارند اعلام کرده اند تا مشخص نشدن وضعیت این بازی حاضر به حضور در بازی‌های باقیمانده خود نیستند.

این اتفاقات در هر دو گروه لیگ دسته اول حساسیت‌ها و تنش‌ها را بالا برده وبه نظر می رسد سازمان لیگ و کمیته انضباطی باید با دقت و سرعت بیشتری وضعیت هفته های پایانی را روشن کرده و آن‌ها را به خوبی رصد کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.