رسانه رسمی باشگاه پاختاکور ازبکستان به معرفی حریف پیشِ‌روی خود، تیم شهر خودرو پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سایت رسمی باشگاه پاختاکور ازبکستان درباره دومین حریف آسیایی‌اش نوشت: تیم شهر خودرو سابقه تاریخی ندارد. این تیم در سال ۲۰۱۳ میلادی تحت عنوان پدیده مشهد تأسیس شد و از سال گذشته میلادی با نام شهر خودرو وارد رقابت‌ها شده است. شهر خودرو با کسب رتبه چهارم در فصل گذشته لیگ برتر ایران سیزدهمین تیم این کشور است که در رقابت‌های آسیایی شرکت می‌کند. شهر خودرو فاقد هرگونه افتخار باشگاهی است و هم‌اکنون نیز جایگاه پنجم لیگ برتر ایران را در اختیار دارد. ترکیب اصلی شهر خودرو را بازیکنان ایرانی تشکیل می‌دهند و تنها لژیونر این تیم میروسلاو، مهاجم اوکراینی است.

در ادامه این مطلب با اشاره به کادر فنی تیم شهر خودرو آمده است: استفانو کوزین، مربی ایتالیایی با سابقه کار در پرتغال، عربستان، کنگو، لیبی و بلغارستان به‌عنوان دستیار در شهر خودرو فعالیت می‌کند. از ماه ژانویه ۲۰۲۰ نیز مجتبی سرآسیایی هدایت این تیم را به‌عهده گرفته است.

تیم‌های پاختاکور و شهر خودرو ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه دوشنبه آینده در بازی هفته دوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا رودرروی هم قرار خواهند گرفت. پاختاکور در هفته نخست با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم الاهلی امارات پیروز شد و شهر خودرو نیز شکست ۲ بر صفر را در بازی با الهلال پذیرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.