یورگن کلوپ، نوریچ را تیمی خطرناک برای اکثر بزرگان لیگ برتر انگلیس می‌داند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل نوریچ در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از تلاش برای کسب یک بیست و چهارمین برد فصل سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول اظهار داشت: اصلا دوست دارم بازیکنی را برای پیش فصل آینده از دست بدهم. تا این لحظه در مورد حضور صلاح در تیم المپیک مصر کسی با ما تماس نگرفته است. به هر حال صحبت از مسابقات المپیک است و من خودم یک آدم از جنس ورزش هستم. باید ببینیم چگونه می‌توانیم این ماجرا را حل کنیم. مردم فکر می‌کنند بازی مقابل نوریچ آسان خواهد بود چون فقط به جدول نگاه می‌کنند و به چیز دیگری توجه ندارند. می‌دانیم ممکن است با چه مشکلاتی مواجه شویم و همچنین چه مشکلاتی می‌توانیم برای حریف رقم بزنیم. من واقعا پایبندی نوریچ به اصول کاری‌اش را تحسین می‌کنم. آن‌ها واقعا فوتبال خوبی بازی می‌کنند و مربی فوق العاده‌ای دارند. در ماه آگوست از ما ۴ گل دریافت کردند اما هرگز تسلیم نشدند. این تیم برای ۹۵ درصد تیم‌ها مشکل‌ساز بوده است.

او درباره تعطیلات زمستانی لیگ برتر انگلیس افزود: می‌توانم تفاوت را در تمرینات احساس کنم اما قرار نیست تعطیلات در بازی با نوریچ تفاوتی ایجاد کند. این را می‌خواستیم و برایش جنگیدیم. چند تصمیم مهم گرفتیم و حالا به صورت عادی تمرین می‌کنیم. در دوران بازی ۸۰ درصد اوقات با درد بازی می‌کردم اما کسی قدردان من نبود چون در هر حالت بد بازی می‌کردم! در مورد رابرتسون، مصدومیت نقش زیادی در کیفیتش دارد زیرا از پای چپش مشکل داشت که تنها پای مفیدش است!

او درباره بازی در جام حذفی انگلیس مقابل شورزبری اظهار داشت: بچه‌ها گل کاشتند.گل عجیبی زدیم ولی اگر یک تیم لایق برنده شدن بود، ما بودیم. غیر از شکیری، کلاین و گلاتزل تمامی بازیکنان در حال تمرین کردن هستند، پس محتمل است که مانه و میلنر بازی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.