پیشکسوت فوتبال گفت: به جز سپاهان دیگر تیم‌های ایرانی روز خوبی در آسیا نداشتند. به خصوص استقلال که شرایط شکست دادن الشرطه را داشت، اما این اتفاق نیفتاد.

سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تساوی استقلال مقابل الشرطه اظهار داشت: اگر بازی را از این زاویه نگاه کنیم که بچه ها خارج از خانه مساوی کرده اند، نتیجه خوبی به دست آمده. اما الشرطه شرایط خوبی نداشت و تیمی بود که حتی در خانه خودش هم می توانست شکست بخورد. در لیگ قهرمانان خیلی کم پیش می آید تیمی شرایطش به نوعی باشد که حتی در خانه اش قابلیت شکست خوردن داشته باشد. به نظر من ۳ امتیاز بازی در دست استقلال بود. اما تیم عراقی با رِندی از دست آبی پوشان لیز خوردند و یک امتیاز گرفتند.

وی بیان داشت: آبی پوشان به لحاظ فنی شرایط صعود از گروه خود را دارند، اما اگر در بازیهای آینده هم به همین راحتی امتیاز از دست بدهند برای صعود به مشکل برخورد می کنند.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص مصدومان پر تعداد این تیم گفت: مصدومیت به خیلی مسائل ارتباط دارد که یکی از آنه خستگی است. در مصدومیت بازیهای فشرده، مسائل ذهنی و روانی هم دخیل هستند. اما یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در مصدومیت، نحوه ریکاوری است.

ملی پوش پیشین فوتبال در خصوص عملکرد کلی چهار تیم ایرانی در آسیا گفت: اغراق نیست اگر بگوییم روز اول فقط سپاهان آبروداری کرد و سایر تیم‌های ایرانی در حد انتظار نتیجه نگرفتند و من امیدوارم در هفته دوم همه ایرانی ها جبران مافات کنند.

موسوی تصریح کرد: فوتبال ما در سالهای اخیر با مشکلات و حاشیه‌های زیادی مواجه بوده که موجب درجا زدن تیم های ایرانی شده است. در حالی که فوتبال در آسیا با سرعت پیشرفت می کند و این پیشرفت را در عملکرد همه باشگاه های آسیایی می‌توان به وضوح دید، اما باشگاه‌های ما همچنان درگیر بحران‌هایی که خیلی از آنها خودساخته است می باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.