تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین در سمنان بازی چهارم پلی‌آف لیگ برتر در مرحله یک‌چهارم نهایی را برگزار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بازی مجدد تیم‌های فوتسال شهروند ساری با ستارگان ورامین امروز (جمعه) در سالن غدیر سمنان برگزار می‌شود.

پس از اینکه در ثانیه ۲۰ بازی سوم دو تیم در ساری، تیم ستارگان ورامین به دلیل نبود امنیت و حضور تماشاگر در سالن سید رسول حسینی ساری حاضر به ادامه بازی نشد، کمیته انضباطی رای خود را در مورد این بازی جنجالی داد و مقرر شد دو تیم در زمین بی طرف در شهر سمنان بازی سوم خود را برگزار کنند.

بازی اول دو تیم در ورامین باز پیروزی ستارگان خاتمه یافت و بازی دوم در ساری در حالی که با پیروزی ۵ بر صفر شهروند دنبال می‌شد با ترک زمین ستارگان نیمه تمام ماند و کمیته انضباطی حکم به برتری ۵ بر صفر ساروی‌ها داد.

در دیدار سوم هم پس از ۲۰ ثانیه ستارگان در زمین بدون تماشاگر حاضر به ادامه بازی نشد تا کار به تکرار آن در سمنان و بدون تماشاگر بکشد.

در بازی فردای دو تیم، طاها مرتضوی از شهروند ساری و ابوالفضل حسینی از ستارگان ورامین به دلیل محرومیت غایب هستند.

برنده این دیدار راهی مرحله نیمه نهایی پلی آف شده و حریف مس سونگون خواهد شد.

با توجه به تعویق زمان بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا برگزاری دیدارهای پلی‌آف در برنامه سازمان لیگ قرار گرفت و پس از مشخص شدن برنده این دیدار، زمان بازی‌های نیمه نهایی مشخص خواهد شد. با وجود اینکه بازی دو تیم در زمین بی طرف و بدون تماشاگر است اما تقابل شهروند با ستارگان بازی هم خالی از حساسیت و حاشیه نخواهد بود و به نظر دیداری جذاب و دیدنی را مشاهده خواهیم کرد. تدابیر انضباطی ویژه‌ای برای این دیدار در نظر گرفته شده و با انتخاب ناظر ویژه امیدواریم شاهد اتفاقات رخ داده در سه تقابل قبلی دو تیم در پلی‌آف نباشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.