عضو مجمع فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه اساسنامه این فدراسیون نقایص زیادی دارد خواستار لغو انتخابات اسفندماه این فدراسیون شد و گفت: این اساسنامه ایرادهای وحشتناکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که ۲۵ اسفند ماه انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می شود و کاندیداها در چند بخش مختلف از جمله ریاست و کارشناس هیات رئیسه ثبت نام کرده اند، سعید آذری یکی از اعضای مجمع فدراسیون و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد اساسنامه فعلی فدراسیون باید اصلاح شود.

آذری در پیامی که امروز منتشر کرده است آورده: «با این اساسنامه باز هم نخبه کشی و باز هم عدم شایسته سالاری. اساسنامه ایرادات آیین نامه ای وحشتناکی دارد. قول شرف می دهم هیچ یک از کاندیداها در هر یک از مسئولیت ها حتی یک بار هم اساسنامه چالشی فدراسیون فوتبال را از رو هم نخواهنده اند چه برسد به بررسی عمیق.»

در بخش دیگری از این پیام آمده است: «کارنامه پنج سال اخیر تمام کاندیداها را با کمال احترام بررسی کنیم و متوجه شویم با برگزاری این انتخابات چه بر سر فوتبال خواهد آمد. انتخابات را ملغی کنید به سود فوتبال است.

اساسنامه حتی از اساسنامه یک شرکت تولیدی با چند نفر کارمند ضعیف تر است. وامصیبتا با این اساسنامه و انتخاباتی که بر اساس آن شکل خواهد گرفت. چرا حاضر نیستیم پیشرفت کنیم و عرصه را به تحصیل کرده ها و متخصصان فوتبال واگذار کنیم. فوتبال و مدیریت مدرن آن در دنیا سال هاست با روش های منسوخ شده ما فاصله گرفته. اینجا مدیریت فوتبال با این اوضاعش آدم را یاد مدرسه پیرمردها می اندازد.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.