سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید همه از شکست‌ در دو بازی اخیر ناراحت هستند و تمام تلاش خود برای پیروزی در بازی برابر پارس جنوبی را خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، محمد رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از بازی تیم خود برابر پارس جنوبی جم گفت: بازی فردا حساسیت خاص خودش را دارد و تمام تلاش مجموعه بر این است که از بار شکست‌های دو بازی اخیر کم شود. بازیکنان تمرینات خوبی انجام داده‌اند و امیدواریم با تلاش زیاد خوشحالی را به دل مردم شهر خودمان بازگردانیم. اینگونه نیست که بازیکنان و کادر فنی از شکست‌ها ناراحت نباشند. همه ما به اندازه خود ناراحت هستیم. تمام سعی خود را برای بازگشت به شرایط ایده‌آل خواهیم کرد. تیم ما باید تمرکز خودش را بالا برده و اشتباهات را کم کند تا شرایط را روز به روز بهتر بکند.

مهاجری درباره تیم پارس جنوبی گفت: آنها تیم شایسته‌ای هستند. هم در زمان هدایت آقای کمالوند و هم حالا که با سرمربیگری آقای افاضلی یک تیم به روز را تشکیل داده‌اند. نتایج اخیر پارس جنوبی نسبتا خوب بوده است. آنها یک تیم جوان دارند اما با تمام احترام به رقیب، ما با تمام وجود برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

سرمربی نساجی مازندران درباره نتایج ضعیف دو بازی اخیر تیم خود گفت: تمرکز تیم روی بازی فرداست. در بازی‌های قبل مشکل‌هایی وجود داشته است و هیچ کس از زیر بار مسئولیت آن شانه خالی نخواهد کرد. هر تیمی این روزها را تجربه کرده است و مهم این است که با کمک یکدیگر به وضعیت ایده‌آل بازگردیم. این شکست‌ها باعث می‌شود که قوی‌تر بلند شویم. البته که در بازی‌های قبل و در چند صحنه امکان این وجود داشت که داور دقیق‌تر عمل کند.

او درباره تماشاگرهای پر شور تیم نساجی گفت: ما قبلا نیز گفته‌ایم، آنها بی‌نظیر هستند و عشق آنها به تیم خود طالب آن است که نساجی در وضعیت بهتری قرار بگیرد.

مهاجری درباره صحت این خبر که در صورت نتیجه نگرفتن نساجی در بازی فردا، اخراج او قطعی خواهد بود گفت: تمرکز من تنها روی بازی فرداست و موضوعی که اهمیت دارد تیم نساجی است و نه شخص من.

سرمربی تیم نساجی برای داوران دیدار فردا آرزوی موفقیت کرد و گفت: آنها تجربه لازم را دارند و امیدوارم دقت لازم را داشته باشند تا تیمی که مستحق پیروزی است، نتیجه لازم را کسب کند.

به گزارش ایسنا، هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، در نشست خبری شرکت نکرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.